Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har en Samsung Galaxy S9 och köpte ett bluetooth-headset. Nu får jag inga larm när jag pratar i telefon och missade att skjutsa hem...
Svar
16
· Visningar
1 814
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag jobbar på ett äldreboende i Norge och eftersom det är mycket lättare att få plats där än på motsvarande i Sverige så är många av...
Svar
5
· Visningar
1 651
Samhälle Jag köpte en bil hos en bilhandlare i måndags. Av någon anledning (de vill inte säga varför) fick jag inte ta med bilen trots att jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 076
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Då var det dags för julfest, jobbar på ett mansdominerat företag. Av 92 som kom var 10 tjejer. Jag har jobbat där ca 1,5 år. Såg fram...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 470
Senast: Hermelin
·
Fritid Det finns ju många webbutiker där man kan ladda upp egna foton som blir pussel. Jag har provat några, men gemensamt för många verkar...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Skulle behöva lite input och hjälp att tänka och då är ju Buke absolut bästa platsen! Gammal medlem, anonymt konto just nu. Är 30+ och...
2
Svar
37
· Visningar
3 862
Senast: DarkInNight
·
Kropp & Själ I våras gick jag duktigt in i väggen och har sedan dess haft kontakt med en jättebra psykolog. Idag började vi "på riktigt" prata om KBT...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: GardenAngel
·
Skola & Jobb Hej Läser just nu till ekonom men det känns inte riktigt rätt. Inget av ämnena vi haft ännu har intresserat mig särskilt mycket. Har...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: julgrisen
·
IT & mobiler Mitt tangentbord på jobbet är väldigt skitigt. Hur får man rent det?
Svar
6
· Visningar
951
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Är det verkligen möjligt att det inte finns en enda tråd som tar upp nuvarande oredan i Svenska akademin?
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 590
Senast: tara
·
Samhälle Vad är det som händer? Operera in embryot från utomkvedshavandeskap i livmodern. Ok att försöka om det är det kvinnan önskar, men att...
2
Svar
25
· Visningar
2 935
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Hur byter man ut en trasig sensor som sitter under en lampa? Behöver man byta ut allt inklusive lampan eller räcker det med enbart sensorn?
Svar
1
· Visningar
401
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Vi snackar progressiva glasögon och ålders"synfel". Jag var senast till optiker i mitten av augusti. Då hade synen på mitt högra öga...
Svar
7
· Visningar
661
Senast: Snubbelfot
·
Mat Jag ska få hem lite folk i em på fika. Först tänkte jag ta det vanliga med glögg, lussebulle, pepparkaka. Men började fundera på om man...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: bettysmatte
·
Relationer Hej jag heter Castellini och jag ska gifta mig i februari 🙈 Det kommer att vara en traditionell vigsel och sedan trerätters middag och...
Svar
9
· Visningar
4 130
Senast: Bulldoozer
·
Mat Hoppas nu att jag har lagt denna tråd i rätt forum. Jag ska ha glöggmingel på lördag och funderar fram och tillbaka på vilken dryck man...
Svar
13
· Visningar
1 886
Senast: Ciccio
·
Fritid Ni beresta bukefalister har säkert varit i Zurich innan och kan ge mig massa tips och nyttiga braattveta saker! :D Det blir en...
Svar
11
· Visningar
771
Senast: LiZH
·
Trädgård & Växter Monsteran jag köpt till jobbet i somras mår pyton! Jobbar halvtid och varje vecka då jag kommer till jobbet har den fått fler gula blad...
Svar
9
· Visningar
2 519
Senast: eyz
·
Kropp & Själ Jag var hos optiker och läkare idag för kolla mina torra ögon. Då visade det sig att jag har nedsatt syn på ena ögat. Jag känner inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 515
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Relationer Andra full, fortsätt här :)
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
232 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp