Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Detta är tråden jag aldrig trodde att jag skulle behöva skriva. Finns det doftljus som luktar gott på riktigt? Min sambo har fått dille...
2
Svar
34
· Visningar
3 544
Senast: EmmaBovary
·
Samhälle Nu på morgonen hörde vi i badrummet som att någon avlägset ropar på hjälp. Vi har ropat tillbaka och skall gå ut i trapphuset och kolla...
2
Svar
32
· Visningar
6 349
Senast: Lobelia
·
Juridik & Ekonomi Ni som varit med i en olycka med andra fordon och bilen blivit bärgad från platsen. Hur har det gått sen? Hur gick det med...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Kropp & Själ Genomgår just nu en tråkig separation, som jag egentligen inte vill. Även om jag inser att det är det jag behöver så är det inte det jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 552
Senast: lingonben
·
Hemmet Vad gör ni åt era halkiga trappor utomhus? Det är bara två trappsteg ner från vår bro/farstukvist, men framförallt det nedersta...
Svar
6
· Visningar
4 017
Senast: Tassetass
·
IT & mobiler Är det någon kunnig där ute som kan hjälpa mig i valet av ny dator? jag har en MacBook Pro från 2011 som fortfarande fungerar om än...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: JEHL
·
IT & mobiler Årets irritationsmoment. Trasiga glödlampor i adventsstakarna. :meh: Jag är less på att skruva och testa. Det tar ju evigheter. Tips...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Jag har precis varit hos optikern som bara svarar undvikande på min fråga om korrigering av astigmatism. Jag nämnde att jag de senaste...
Svar
17
· Visningar
1 391
Senast: honung
·
IT & mobiler Jag konstaterade igår att jag behöver ett nytt grafikkort. Det jag har klarar inte av spelen jag vill spela, det bara laggar. Spelet...
Svar
18
· Visningar
1 065
Fritid Vill ha tips på julklappar att göra själv. Gärna modell mindre då vissa ska skickas utomlands. Men några större går också bra 😊 Vad har...
2
Svar
27
· Visningar
2 574
Hemmet Jag ska byta min duschkabin till en duschvägg. Var i går och valde "duschset"(eller vad det heter) och det verkar väldigt vanligt med...
Svar
14
· Visningar
1 384
Senast: Oregano
·
Kultur Sist gick jag på en riktig blåsning och handlade från viagogo :o Är Ticketmaster OK?
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Sharpless
·
Trädgård & Växter Mina älskade krukväxter har fått ullöss :( Har isolerat dem i ena hörnet av vardagsrummet och satt provadopinnar i alla krukor...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: sthu
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Jag får då och då höra uttryck som jag tror sägs i all välmening men som jag upplever som nedtryckande. Så en liten omröstning för att...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 344
Senast: Elektronen
·
Hemmet Min dotter skulle behöva en högljudd väckarklocka då hon tycker att den befintliga klockan är för tystlåten. Någon som har tips på...
2
Svar
26
· Visningar
2 476
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Vet nån om det finns röda dubbla våffeljärn? OBH Nordica hade ett förut, men det har utgått. Har googlat och googlat men ingen lycka...
Svar
2
· Visningar
694
Hemmet Bör man alltid grundmåla med häftgrundsfärg när man målar om lister, fönsterbrädor, möbler m.m.? I färghandeln verkar det som att det...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: tanten
·
Tjatter Jag blir knäpp! Har studerat bilden innan och utantill, men jag ser ingen lösning på min fundering...:confused: Alla kollar in ”Greta”...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 092
Juridik & Ekonomi Hur jag än googlar så hittar jag bara information om hur man konverterar svenskt kontonummer till IBAN, inte tvärtom. Nu har jag fått...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: TygerTyger
·
Kultur Har rensat ut en hel del i bokhyllan och vet inte vad jag ska göra med dem. Vi har en secondhandbutik här där jag bor och de tar inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 495
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp