Bilden på ”Gretakopian”

Har hört, eller läst, nån gång att vi alla har kopior där ute. Nu eller då. Sen tänker jag, man ser det man vill. Skulle vi tycka det var lika likt om det inte vore för håret tex?

Vi hittade ett foto från sjuttiotalet på min far och hans bröder. Det var bara det att en av dem precis såg ut som min lillebror! De till och med satt likadant. Det var kusligt likt. Det var en av pappas äldre bröder som var så lik, inte min pappa själv.
 
Vi hittade ett foto från sjuttiotalet på min far och hans bröder. Det var bara det att en av dem precis såg ut som min lillebror! De till och med satt likadant. Det var kusligt likt. Det var en av pappas äldre bröder som var så lik, inte min pappa själv.
Det finns en bild på min mormor i 6-9 års åldern där hon ser precis ut som jag i den åldern. Så generna kommer igen.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 951
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 290
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 267
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp