LadyCovergirl
Trådstartare
Den där är brutal! Hade en sådan en gång men den ligger nu i en byrålåda så långt ifrån batterierna som går
Till TS: Old school väckarklocka fast i silver skänkes!![]()
Jag tror att Mathilde glatt tar emot den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där är brutal! Hade en sådan en gång men den ligger nu i en byrålåda så långt ifrån batterierna som går
Till TS: Old school väckarklocka fast i silver skänkes!![]()
Min låter antagligen lika som den där. Måste ha en sån för att vakna på riktigt.Min första kille hade en sån här väckarklocka som alltid fick mig att lätta en halvmeter i sängen med en hjärtklappning som inte var av denna värld. Inte en chans att man somnade om efter den chocken!
![]()
Jag köpte just en wake up Light till min trötta tonåring. Verkar funka super!!!!!!!Min dotter skulle behöva en högljudd väckarklocka då hon tycker att den befintliga klockan är för tystlåten.
Någon som har tips på högljudd klocka som helst inte kostar hur mycket som helst?![]()
Min första kille hade en sån här väckarklocka som alltid fick mig att lätta en halvmeter i sängen med en hjärtklappning som inte var av denna värld. Inte en chans att man somnade om efter den chocken!
![]()
Jag har också haft en sån. I början vaknade jag kvickt men så kom jag på att den slutar ringa om man väntar nog länge så då väntade jag ut den och somnade om.Min första kille hade en sån här väckarklocka som alltid fick mig att lätta en halvmeter i sängen med en hjärtklappning som inte var av denna värld. Inte en chans att man somnade om efter den chocken!
![]()
Jag har sett nånstans en väckarklocka som tjuter och skickar iväg pusselbitar, för att den ska bli tyst måste man lägga pusslet rätt.Min dotter skulle behöva en högljudd väckarklocka då hon tycker att den befintliga klockan är för tystlåten.
Någon som har tips på högljudd klocka som helst inte kostar hur mycket som helst?![]()