Högljudd väckarklocka

Den där är brutal! Hade en sådan en gång men den ligger nu i en byrålåda så långt ifrån batterierna som går :D

Till TS: Old school väckarklocka fast i silver skänkes!👆

Jag tror att Mathilde glatt tar emot den :D (Hon ser fram emot morgnar utan morsan hemma och morsan ser fram emot att kunna morgonträna på jobbet :p )
 
Min första kille hade en sån här väckarklocka som alltid fick mig att lätta en halvmeter i sängen med en hjärtklappning som inte var av denna värld. Inte en chans att man somnade om efter den chocken! :D

329856191_33778d52-e117-4e3d-8a3c-fd29ecad689d.jpg
Min låter antagligen lika som den där. Måste ha en sån för att vakna på riktigt.
 
Min tonårige son (say no more… 🙄 :arghh: ) skulle verkligen behöva nåt liknande Kalle Ankas väckarklocka (från programmet på julafton)…
Våra seriekopplade brandvarnare har haft en period med falsklarm :meh: men inte ens en tjutande brandvarnare 2-3 m från honom fick honom att vakna. Hur gör man då?
 
Min första kille hade en sån här väckarklocka som alltid fick mig att lätta en halvmeter i sängen med en hjärtklappning som inte var av denna värld. Inte en chans att man somnade om efter den chocken! :D

329856191_33778d52-e117-4e3d-8a3c-fd29ecad689d.jpg

En sadan hade jag under min tid som tonaring nar ingenting vackte mig. :cautious: Jag la ett aluminium grytlock (lagom skevt) pa en tallrik och stallde klockan pa locket ... och stallde allt pa golvet en bra bit fran sangen. For det mesta vaknade jag.:angel:
 
Min första kille hade en sån här väckarklocka som alltid fick mig att lätta en halvmeter i sängen med en hjärtklappning som inte var av denna värld. Inte en chans att man somnade om efter den chocken! :D

329856191_33778d52-e117-4e3d-8a3c-fd29ecad689d.jpg
Jag har också haft en sån. I början vaknade jag kvickt men så kom jag på att den slutar ringa om man väntar nog länge så då väntade jag ut den och somnade om.
 
Min dotter skulle behöva en högljudd väckarklocka då hon tycker att den befintliga klockan är för tystlåten.
Någon som har tips på högljudd klocka som helst inte kostar hur mycket som helst? :D
Jag har sett nånstans en väckarklocka som tjuter och skickar iväg pusselbitar, för att den ska bli tyst måste man lägga pusslet rätt.
Har även sett en klocka som rullar iväg ner på golvet så man måste gå efter den för att stänga av den.
Minns tyvärr inte vad de heter.
 

Liknande trådar

Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
422
Senast: Rugge
·
Kropp & Själ Dags att köpa en ny puls- träningsklocka men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. 😅 Tänkte att ni kanske har några tips. Jag löptränar...
Svar
9
· Visningar
361
Senast: Shpongle
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
525
Senast: Åsa A
·
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
434
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp