Gå på loppisar och leta roliga, udda, fina och personliga inredningsdetaljer ! Du har just nu grunden - nu behövs det lite personligt piff och färg !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fint! Jag skulle nog hänga tavlorna så att de har samma höjd i nederkant. Och så kanske någon färgklick, exempelvis bland textilierna i soffan.Visa bifogad fil 41387
Wow asså det blev såå mysigt Stör mig otroligt mycket på det väldigt fula soffbordet bara oså är det ju takbelysningen och en ny lite stiligare belysning runt postern som ska införskaffas.
Dragit in mattan, skaffat fler kuddar, fixat en poster över soffan som binder samman färgerna...
Jag tycker inte att bordet är speciellt fult egentligen. Rätt neutralt i sin stil. Vad händer om du skruvar av hjulen och målar bordet i en annan kulör?Visa bifogad fil 41387
Wow asså det blev såå mysigt Stör mig otroligt mycket på det väldigt fula soffbordet bara oså är det ju takbelysningen och en ny lite stiligare belysning runt postern som ska införskaffas.
Dragit in mattan, skaffat fler kuddar, fixat en poster över soffan som binder samman färgerna...