Någon som vill hjälpa mig att inreda min lägenhet?

Så tacksam över alla svar!🤩 Förstår vad ni menar.. Tog åt mig dehär med att jag behöver något som binder färgerna samman och precis köpt en jättefin sak som ska vara över soffan. Tror det kommer bli GRYMT! Får köpa nytt soffbord längre fram då ekonomin inte riktigt räcker till för det just nu;) Ska fixa till tavlorna. Bilder kommer!!
 
E1E99A25-3D7E-43B4-BD55-A05AF69A2E13.jpeg

Wow asså det blev såå mysigt🤩 Stör mig otroligt mycket på det väldigt fula soffbordet bara oså är det ju takbelysningen och en ny lite stiligare belysning runt postern som ska införskaffas.🙈

Dragit in mattan, skaffat fler kuddar, fixat en poster över soffan som binder samman färgerna...
 
Det blev perfekt storlek på postern ovanför soffan! Hur de andra blev går inte säga om man inte ser helheten. Nu har vi säkert mkt olika inredningsstil men jag hade valt att ha någonting i färg på väggen. Samt färg på textilierna. Jag kan tycka att det är snyggt med lite stilmix, varför inte en typ persisk matta eller liknande? :)
 
Visa bifogad fil 41387
Wow asså det blev såå mysigt🤩 Stör mig otroligt mycket på det väldigt fula soffbordet bara oså är det ju takbelysningen och en ny lite stiligare belysning runt postern som ska införskaffas.🙈

Dragit in mattan, skaffat fler kuddar, fixat en poster över soffan som binder samman färgerna...
Fint! :) Jag skulle nog hänga tavlorna så att de har samma höjd i nederkant. Och så kanske någon färgklick, exempelvis bland textilierna i soffan.
 
Visa bifogad fil 41387
Wow asså det blev såå mysigt🤩 Stör mig otroligt mycket på det väldigt fula soffbordet bara oså är det ju takbelysningen och en ny lite stiligare belysning runt postern som ska införskaffas.🙈

Dragit in mattan, skaffat fler kuddar, fixat en poster över soffan som binder samman färgerna...
Jag tycker inte att bordet är speciellt fult egentligen. Rätt neutralt i sin stil. Vad händer om du skruvar av hjulen och målar bordet i en annan kulör?
 
@Thathorse: Postern ovanför soffan blev jättebra! Älskar prydnaden på mattan framför soffbordet också :love: :D

Sedan, VILL du ha mer färg? Jag personligen hade gärna haft en färgklick någonstans men det är ju du som ska trivas. Eftersom färgerna nu är väldigt neutrala kan du ta nästan vilken färg som helst om du vill ha in någon kontrast. Växter som några föreslagit är också en bra idé, de ger också en ombonad känsla.

Bordet är verkligen ingen katastrof, jag säger som flera andra att ta av hjulen och ev måla om det.

Gillar du ljus? Jag köpte precis ljus från 2Have som jag tror skulle passa bra. De finns i diverse inredningsbutiker (jag köpte hos blomsterhandeln i Dorotea). Här är färgerna de finns i (ljusen är melerade): http://shop.2have.dk/lys---candles---olie/276/
 

Liknande trådar

Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
2 021
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp