Varm snygg jobbsko?

Ni som har skor på jobbet - har ni ett/flera par ståendes jämt på jobbet eller bär ni med er?
Jag orkar aldrig bära med mig, samtidigt så vill jag ju ha mina skor tillgängliga hemma och inte bara stående på jobbet. Man vill ju också välja sko som passar till kläderna..

Ilandsproblem..
På jobbet bor ett par nudies med killer-heels och ett par svarta tantpumps - med dessa kan det mesta matchas.

Ja jag har ett par tofflor på mitt ena kontor. De funkar till vissa kläder men inte till allt. Tex så går jag en del i strumpbyxor och klänning och det funkar verkligen inte att ha tjocka strumpbyxor och tofflor. Känner mig på något sätt som ett litet barn :laugh:

Hehe! Det tog ett tag för mig att komma över hela strumpor i sandaler grejen men nu har jag inga hämningar alls. Strumpor, raggsockor, strumpbyxor - jag har sandaler oavsett. Det enda jag inte gör är att gå barfota på jobbet.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har operationstid om knappt en månad men har pratat med operationskoordinatorn att jag vill få första möjliga återbudstid och med...
Svar
15
· Visningar
578
Senast: bumpo
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
330
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Efter att jag ätit fick jag yrsel, ett konstant högt sssshhhh-ljud i huvet/örat på höger sida, blev varm och högre puls (kunde inte...
Svar
6
· Visningar
415
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka