Testa och dansa till! Jag råkade hamna på en Bollywood-dans en gång och det var faktiskt riktigt roligt!Bollywood party musik och handläggning av bete. Oklart om kombon funkar men värt ett försök
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testa och dansa till! Jag råkade hamna på en Bollywood-dans en gång och det var faktiskt riktigt roligt!Bollywood party musik och handläggning av bete. Oklart om kombon funkar men värt ett försök
Det gör jag som bara äter tomat,morot och majs (om den är varm) , det blir man inte mätt på.
För dobbis är det det.Fast vegetariskt är inte bara grönsaker.
Funkar bra att fuldansa till vid skrivbordet medTesta och dansa till! Jag råkade hamna på en Bollywood-dans en gång och det var faktiskt riktigt roligt!
Rullar fram, känner igen känslan!Jag är helt jäkla proppmätt.. rullar typ fram efter julbordet. Härlig känsla.. eller inte
Fick stående ovationer de tyckte jag anordnat det bra. Härligt
Ska vi se om chefen blir lika glad när notan kommer
Japp. Då kan jag väljs när jag vill jobba, vilket passar mig just nuSka du fortsätta att vara vikarie?
Helt rätt så du kan sluta springa Jag äter inte linser,soja mm hellerFör dobbis är det det.
Springer för livet
Grönsaker? är det det som är det konstigt färgade köttet?Fast vegetariskt är inte bara grönsaker.
Jag hade nog varit ett sånt barn som inte ätit lunch två dagar i veckan då pannkaka hade nog fungerat, men jag tvivlar att dom kör det två gånger i veckan. Eventuellt risgrynsgröt. Man kan iofs leva på mackor.Förstår inte problemet med att inte äta kött ALLA dagar i veckan?
Grönsaker? är det det som är det konstigt färgade köttet?