Vad gör vi? Del CIX

Är vaken. Halvligger i schäslongen (jävlar vad livet blivit mer slappt med denna möbel haha) och dricker kaffe. Ska sticka till Konstnärernas Centralköp direkt de öppnar kl 10. Måste köpa färg. Är ingen idé att bli fräsch, det pissregnar ute så kör pyamas och osminkad för denna tripp.

Jag har både mascara och läppglans idag, händer inte så ofta, så jag kan absolut relatera till hur du känner det @Diabetikern :D
Får öva på att le mot kameran med :angel:

20191206_085044.webp

Love it!

Jag ska inte ens börja räkna hur många produkter jag har i ansiktet.. men jag brukar vara sminkad på jobbet, så hoppet är kanske inte jättestort. Och sen gömmer ju glasögonen typ 70% av all ögonskugga..
Men det är nog först gången på säkert ett år som jag har eyeliner. Brukar köra mörkbrun skugga bara för att definiera fransarna!

Visa bifogad fil 41129
Åh jäklar vilken snygg ögonskugga du gjort :love:

Läste just nån artikel om.nån skola som infört 2 dagar i veckan vegetarisk kost. Enbart. Och nu rasar vissa förräldrar för deras barn inte äter vegetariskt.....

Varför har man inte en kötträtt och en vegetarisk rätt varje dag så man kan välja?

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
806
Senast: sthu
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
80 81 82
Svar
1 628
· Visningar
43 716
Senast: Flavor
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka