Poppar Lady Gaga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har både mascara och läppglans idag, händer inte så ofta, så jag kan absolut relatera till hur du känner det @Diabetikern
Får öva på att le mot kameran med
Visa bifogad fil 41134
Aaaahhh, precis som en pumi!God morgon buke!
Visa bifogad fil 41136
Jaa! Typ glömt bort att pumis existerade innan du sa det, de är ju faktiskt söta trots att de är krulligaAaaahhh, precis som en pumi!
Åh nej! Vaknar superförkyld med världens huvudvärk. Det ger sig inte. Har massor att göra idag egentligen. Ska testa ”ta en lille morfar” som de säger på danska, dvs ta en nap. Hoppas det hjälper.
Åh jäklar vilken snygg ögonskugga du gjortLove it!
Jag ska inte ens börja räkna hur många produkter jag har i ansiktet.. men jag brukar vara sminkad på jobbet, så hoppet är kanske inte jättestort. Och sen gömmer ju glasögonen typ 70% av all ögonskugga..
Men det är nog först gången på säkert ett år som jag har eyeliner. Brukar köra mörkbrun skugga bara för att definiera fransarna!
Visa bifogad fil 41129
Läste just nån artikel om.nån skola som infört 2 dagar i veckan vegetarisk kost. Enbart. Och nu rasar vissa förräldrar för deras barn inte äter vegetariskt.....
Varför har man inte en kötträtt och en vegetarisk rätt varje dag så man kan välja?
Föräldrar är verkligen märkliga varelser.Läste just nån artikel om.nån skola som infört 2 dagar i veckan vegetarisk kost. Enbart. Och nu rasar vissa förräldrar för deras barn inte äter vegetariskt.....
Varför har man inte en kötträtt och en vegetarisk rätt varje dag så man kan välja?