Vad gör vi? Del CIX

Varit på stan med vänner, ätit vegansk poke bowl och en mycket god cappuccino på hipsterstället nr1 i stan.
Sedan kollat konsthantverk, kul att se gamla klasskompisars grejer. Blev kär i ett par glöggkoppar i porslin, men valde att inte köpa.

På väg hem köpte jag istället ett underställ i merinoull jag ska ha till vardags och inte i stället. Var på rea så jag var glad.
Kom sedan hem och sov i 2.5 timmar. Jag är nog inte redo att gå tillbaka till skolan ännu..
 
Tyckte jag var hurtig och bra som cyklade till stallet. Känner mig mindre hurtig när jag ligger här och hostar och väser efteråt.
Undrar varför jag alltid får så av att anstränga mig när det är kallt. Pappa var likadan på den tiden han fortfarande ansträngde sig.
Lätt värt det iaf pga bästa hästpussnäsan! ❤️
 
Tyckte jag var hurtig och bra som cyklade till stallet. Känner mig mindre hurtig när jag ligger här och hostar och väser efteråt.
Undrar varför jag alltid får så av att anstränga mig när det är kallt. Pappa var likadan på den tiden han fortfarande ansträngde sig.
Lätt värt det iaf pga bästa hästpussnäsan! ❤
Astma.
Blir så om jag inte tar mina mediciner. Som det händer att jag glömmer :angel:
 
Skulle ha ridit idag men hade glömt ladda cykellampan så fick överge de planerna. Hästen står med full service, så det går ingen nöd på honom och för mig blir det middag och vin ute med maken istället.
 
Allt går riktigt bra just nu! Tycker visserligen att jag förtjänar det med alla motgångar den senaste tiden :cautious:. Ser faktiskt fram emot jullov, annars brukar jag få ångest av att vara ledig. Bara försäkringskassan kan ge mig mitt beslut något gång :arghh:
 
Tyckte jag var hurtig och bra som cyklade till stallet. Känner mig mindre hurtig när jag ligger här och hostar och väser efteråt.
Undrar varför jag alltid får så av att anstränga mig när det är kallt. Pappa var likadan på den tiden han fortfarande ansträngde sig.
Lätt värt det iaf pga bästa hästpussnäsan! ❤

Låter som ansträngningsastma...Men mysigt med att pussa pållemule ❤
 
Låter som ansträngningsastma...Men mysigt med att pussa pållemule ❤

Och bästa frågeteckens-pannan! 😂
034D78DF-7743-433D-8035-9B71132A1AD8.jpeg
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp