Nämen dååå går det ju inte, lördagar är det vin och choklad vet du välFör mig som är ledig resten av veckan är det lördag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen dååå går det ju inte, lördagar är det vin och choklad vet du välFör mig som är ledig resten av veckan är det lördag
Om det tar mer energi än det tillför - sluta.Hade styrelsemöte hemma hos mig igår kväll. Kände mig som vanligt utanför. Vet inte om jag har någon lust att vara med i styrelsen nästa år med
Just nu tar det mer än det ger...Om det tar mer energi än det tillför - sluta.
Det är mitt konkreta tips. Det ska vara roligt att lägga sin energi på saker
Ta hand om dig
Nämen dååå går det ju inte, lördagar är det vin och choklad vet du väl
Samma här...Sovdags så jag orkar släppa ut hästarna imorgon innan jobbet.
Astma.Tyckte jag var hurtig och bra som cyklade till stallet. Känner mig mindre hurtig när jag ligger här och hostar och väser efteråt.
Undrar varför jag alltid får så av att anstränga mig när det är kallt. Pappa var likadan på den tiden han fortfarande ansträngde sig.
Lätt värt det iaf pga bästa hästpussnäsan! ❤
Astma.
Blir så om jag inte tar mina mediciner. Som det händer att jag glömmer
Tyckte jag var hurtig och bra som cyklade till stallet. Känner mig mindre hurtig när jag ligger här och hostar och väser efteråt.
Undrar varför jag alltid får så av att anstränga mig när det är kallt. Pappa var likadan på den tiden han fortfarande ansträngde sig.
Lätt värt det iaf pga bästa hästpussnäsan! ❤
Låter som ansträngningsastma...Men mysigt med att pussa pållemule ❤