Vad gör vi? Del CIX

Så nu var det gjort. Gick bättre än väntat.
79112252_2519253574819859_1871216795877113856_n.jpg
Ååh snyggt!! Det matchar ju jättebra! :love::up::up:
 
På väg hem från Örebro med sambon, bebis och sjuåringen. Glada över att vi kommer hem överhuvudtaget, var cm ifrån att bli en seriekrock när nåt jäkla stolpskott bestämde sig för att stanna mitt på vägen. Antar jag alla fall, någonting gjorde att alla fall fick tvärnita. Var fasen knappt så man hade fått in ett papper mellan oss och bilen framför. Riktigt otäckt.
 
Funderar lite på hur man ska skriva ett någorlunda artigt men irriterat mail om någon som inte betalat elräkningarna i våras/somras. Jag mailade dem i oktober.
 
20191205_174450.jpg

Har möblerat om lite i mitt fönster :up:
Skålen som katten sticker ned huvudet mot är kattens vattenskål. Sen i mitten av krukväxterna är en ny amaryllis jag köpte idag som ska vara vit och dofta :love:
(Pelargonen längst till höger är just bortplockad på alla bruna blad och vänd på så att den vackra sidan är inåt och den fulare får sin dos av solen :angel::rofl:)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp