Vad gör vi? Del CIX

Så nu var det gjort. Gick bättre än väntat.
79112252_2519253574819859_1871216795877113856_n.jpg
Ååh snyggt!! Det matchar ju jättebra! :love::up::up:

På väg hem från Örebro med sambon, bebis och sjuåringen. Glada över att vi kommer hem överhuvudtaget, var cm ifrån att bli en seriekrock när nåt jäkla stolpskott bestämde sig för att stanna mitt på vägen. Antar jag alla fall, någonting gjorde att alla fall fick tvärnita. Var fasen knappt så man hade fått in ett papper mellan oss och bilen framför. Riktigt otäckt.

Funderar lite på hur man ska skriva ett någorlunda artigt men irriterat mail om någon som inte betalat elräkningarna i våras/somras. Jag mailade dem i oktober.

20191205_174450.webp

Har möblerat om lite i mitt fönster :up:
Skålen som katten sticker ned huvudet mot är kattens vattenskål. Sen i mitten av krukväxterna är en ny amaryllis jag köpte idag som ska vara vit och dofta :love:
(Pelargonen längst till höger är just bortplockad på alla bruna blad och vänd på så att den vackra sidan är inåt och den fulare får sin dos av solen :angel::rofl:)

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
806
Senast: sthu
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 653
· Visningar
44 586
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat