Det var rejäla pompoms!
Den skulle ha varit formad mera som en pussyhat och rosa ... och mörka, typ bruna, pompoms
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var rejäla pompoms!
tror att jag kommer få jobbet.
som jag var på intervju för.
Fira att intervjun gick så bra att det kändes som att man fick jobbet Det är en bedrift det också även om man skulle inte få jobbet i slutändan!Smygfira lite?
Om du inte skulle få det har du bara varit lite glad i onödan. Ingen stor skada skedd.
Ååh snyggt!! Det matchar ju jättebra!Så nu var det gjort. Gick bättre än väntat.
Det var min plan, men det är sjukt ovant. Första gången jag gjort en nagelförlänging.Ååh snyggt!! Det matchar ju jättebra!
Vd sa att han ska skriva ett erbjudande så fort styrelsen ofr säger ok.Fira att intervjun gick så bra att det kändes som att man fick jobbet Det är en bedrift det också även om man skulle inte få jobbet i slutändan!
Det är värt att fira! Att VDn tyckte att du var så bra att han ville erbjuda dig ett jobb! Oavsett vad som händer sen Resten kan du ju inte påverka, du har gjort din del uppenbarligen helt utmärktVd sa att han ska skriva ett erbjudande så fort styrelsen ofr säger ok.
så det känns säkert.
28 krVarför swishar man 27,87 kr?
28 kr
Absolut! Det är ju torsdagJag har ätit en tidig kvällsmat och nu funderar jag på om jag lite senare ska slå till med chips med dip
Absolut! Det är ju torsdag