Vad gör vi? Del CCX

Soffläge typ hela dagen hittills. Galet trött och otroligt ont i huvudet. Mitt i allt kaos så blev min resa till Prag avbokad pga för få resenärer och de kan inte garantera att det andra datumet som passar mig ska genomföras. Så nu kikar jag på bussresa till Köpenhamn istället på samma datum.

Jobbat bort allt jag kunde hitta i förmiddags. Var ska jag göra nu hela eftermiddagen? Ska åka på möte vid fyra, så jag måste ju vara kvar.. Försöker hitta på arbetsuppgifter till mig själv men nu börjar det gå trögt på den fronten.
Det märks att vi är överbemannade i arbetsgruppen.

Varulven var till veterinären i morse och fick sin spruta, hästarna är vattnade och själv ligger jag just nu och samla ork och mod att försöka sätta upp en gardinstång och gardiner själv. 🙄 Har ont i foten och ser inte fram emot att klättra på en trappstege men måste försöka få upp gardiner innan jag ska jobba natt i morgon. :cautious:

Jag har varit på vårdcentralen ett par gånger men jag har minsann aldrig fått ett järn där. Orättvist!
Jag tänker inte dela med mig heller! Jag fick 1000 nånting, så det var kanske mer än ett? Du får väl försöka övertala din vårdcentral själv om att du har ett järnbrist ;)

Ringde kry för att få luftrörsvidgande, men läkaren tyckte jag skulle ringa vårdcentralen ifall det skulle vara lunginflammation.
Problemet är att fläktsystemet på bilen havererade vilket gör att rutorna snabbt blir immiga när vädret är såhär blött och kallt. Min vårdcentral ligger jobbigt nog 1.5 mil bort..

Trött, så trött 😴
Dag två på konferensen är snäppet bättre än gårdagen! Nöjd med beslutet att hoppa konferensmiddagen och gå på Pinchos med en kollega igår kväll.

Ser mindre fram den långa hemresan, men med trevliga kollegor och en bra ljudbok ska det nog gå bra. Hoppas på att allt rullar enligt plan med tågen bara 🤞

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 299
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 298
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 410
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 526
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka