Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på dig fortÄnnu en dag med feber och allmänt risig. Rätt så less nu.
Jobbar på det!Krya på dig fort
Jag tänker inte dela med mig heller! Jag fick 1000 nånting, så det var kanske mer än ett? Du får väl försöka övertala din vårdcentral själv om att du har ett järnbristJag har varit på vårdcentralen ett par gånger men jag har minsann aldrig fått ett järn där. Orättvist!
Har fått sagda järn, vilken evinnerlig tid det tar egentligen, att sitta och vänta på att det ska droppa ner i en. Jag fick smita i väg utan att sitta kvar eftersom jag ju jobbar i området (min vc ligger på min arbetsplats typ)Det var ju nära till hjälp om jag skulle få anafylaktisk chock, vilket jag inte fått de andra två gångerna. Verkar lugnt än så länge också. Bad om att försöka få till om ett halvår igen med tanke på att jag inte vill må så här dåligt innan man tar tag i det.
Jobbat och löst några frågor jag hade också, bra med klarhet. Irriterande dock att datorn är seg när jag jobbar hemma, det går så fort på jobbet och segar hemma! Måtte det åtminstone lösa sig när vi byter journalsystem!!!
Lite tandvärk, åt knäckemacka som gled ner och petade rakt in i tandkött vid en tand och gjorde att jag på något vis bet snett. Fy fabian alltså!
Men en lång prommis med hundarna innan det blir för sent och sedan fundera på ev brödbak i kväll.
Min vovve ska få Librela om nån timme.Varulven var till veterinären i morse och fick sin spruta, hästarna är vattnade och själv ligger jag just nu och samla ork och mod att försöka sätta upp en gardinstång och gardiner själv.Har ont i foten och ser inte fram emot att klättra på en trappstege men måste försöka få upp gardiner innan jag ska jobba natt i morgon.
![]()