Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får man vara och det får man göra!Fick en tid på jourmottagningen i närheten, min väsande andning blir bara värre. Så ska snart fara dit och hoppas på att få något luftrörsvidgande.
Känns som att jag är rejält ynklig just nu och bara skriver ynkliga saker.![]()
Jag pratade med sköterskan den här gången, hon var mer social än de andra brukar vara. Just nu orkar jag inte riktigt med "ljud" hela tiden så ljudbok kan jag inte fokusera på tyvärr. Blir nog bättre igen snart.Jag somnar sott och tar en liten "nap" medan jag lyssnar pa ljudbok nar jag far jarn. Mycket trevligt och effektivt att sova medan jag far jarn.![]()
Kan säga att det inte går snabbare av att man råkar vrida lite på armen så att det blir ett litet veck på slangen. MVH vis av erfarenhetHar fått sagda järn, vilken evinnerlig tid det tar egentligen, att sitta och vänta på att det ska droppa ner i en. Jag fick smita i väg utan att sitta kvar eftersom jag ju jobbar i området (min vc ligger på min arbetsplats typ)Det var ju nära till hjälp om jag skulle få anafylaktisk chock, vilket jag inte fått de andra två gångerna. Verkar lugnt än så länge också. Bad om att försöka få till om ett halvår igen med tanke på att jag inte vill må så här dåligt innan man tar tag i det.
Jobbat och löst några frågor jag hade också, bra med klarhet. Irriterande dock att datorn är seg när jag jobbar hemma, det går så fort på jobbet och segar hemma! Måtte det åtminstone lösa sig när vi byter journalsystem!!!
Lite tandvärk, åt knäckemacka som gled ner och petade rakt in i tandkött vid en tand och gjorde att jag på något vis bet snett. Fy fabian alltså!
Men en lång prommis med hundarna innan det blir för sent och sedan fundera på ev brödbak i kväll.
Är det något nytt att de inte får berätta vem som retas och slår i skolan nu? Utöver övergreppet personen ju gör på din son så är det ju ett övergrepp i sig att hålla en sådan sak hemlig! Stackars din son!Lång dag på jobbet, helt sopslut. Men gick ändå hem med en fin känsla i kroppen efter dagen.
Kommer till sonens skola och möts av en ledsen pojke. Får höra att han blivit retad (”ingen vet vad som sagts” och sonen vill inte prata om det..) och dessutom slagen av samma jävla unge. ”Vi får inte säga vem det är, sekretess.”
Jag vet redan vem det är dock, för sonen bekräftade min misstanke.
Ledsen, maktlös, förbannad. Tur att jag inte träffade på sagt snorunge i korridoren…
Men tveksamt om jag får sonen till skolan imorgon efter detta. Det är kämpigt som det är…
Du, den visheten fick jag med i dag, med ett lite "aha det visste jag inte"Kan säga att det inte går snabbare av att man råkar vrida lite på armen så att det blir ett litet veck på slangen. MVH vis av erfarenhet![]()
Men va fan!Lång dag på jobbet, helt sopslut. Men gick ändå hem med en fin känsla i kroppen efter dagen.
Kommer till sonens skola och möts av en ledsen pojke. Får höra att han blivit retad (”ingen vet vad som sagts” och sonen vill inte prata om det..) och dessutom slagen av samma jävla unge. ”Vi får inte säga vem det är, sekretess.”
Jag vet redan vem det är dock, för sonen bekräftade min misstanke.
Ledsen, maktlös, förbannad. Tur att jag inte träffade på sagt snorunge i korridoren…
Men tveksamt om jag får sonen till skolan imorgon efter detta. Det är kämpigt som det är…