Vad gör vi? Del CIX

#sushikoma :up:

75259556_427031237991759_5515106071377511479_n.jpg
 
Gick upp vid 6 med sambon så jag kommer i fas till jobb på måndag...Blåser som fan (hatar denna jävla blåst, bor i samma blåshål som innan haha) fortfarande så blir ju lite kallt inne; tänt en brasa och nu blir det frukost och kaffe :).
 
På jobbet och datasystemet bara kraschar..

Suck...självklart idag när man har 10 0000 saker att göra innan man ska ha julbord för alla kunder :banghead:

Jag har dock sminkat mig idag så känner mig som värsta utspökade spektaklet :rofl: Måste börja sminka mig oftare innan jobbet så jag inte varje gång man bara tar på lite mascara känner sig som värsta partybruden.
 
Jag känner mig dock inte utspökad :angel: Men ser väl ungefär ut som att jag ska på fest, ja.

Alltså.. jag har liksom gått all in med eyeliner, ögonskugga mm mm till och med läppglans.... Vilket gör att jag känner mig utspökad rejält. De senaste åren har jag liksom knappt dragit en borste genom håret för då har jag slängt på keps istället :rofl: men till och med håret har skött sig idag :D

Fredag Oh yeah! *partyemoji* :D
 
Alltså.. jag har liksom gått all in med eyeliner, ögonskugga mm mm till och med läppglans.... Vilket gör att jag känner mig utspökad rejält. De senaste åren har jag liksom knappt dragit en borste genom håret för då har jag slängt på keps istället :rofl: men till och med håret har skött sig idag :D

Fredag Oh yeah! *partyemoji* :D
Love it!

Jag ska inte ens börja räkna hur många produkter jag har i ansiktet.. men jag brukar vara sminkad på jobbet, så hoppet är kanske inte jättestort. Och sen gömmer ju glasögonen typ 70% av all ögonskugga..
Men det är nog först gången på säkert ett år som jag har eyeliner. Brukar köra mörkbrun skugga bara för att definiera fransarna!

F5152B64-B097-41D3-8295-1B99597B2BDA.jpeg
 
Unnade mig sovmorgon idag då barnen är hemma. Den stora har någon lätt släng av magsjukan så jag fick hämta henne på skolan igår och för att kanske sprida smittan lite så får även yngsta vara hemma. Jag gick upp vid 8, fodrade, gjorde frukost och nu vid halv 9 sitter jag och jobbar. Barnen är vakna men ville kolla på tvn ett tag :) Tror inte jag kommer jobba heldag idag. Har fått massa gjort under veckan så ska göra det sista på lista bara och sen hålla koll på mejlen bara resten av dagen.
 
Lagade en tand i måndags, va en gammal fyllning som började ge med sig. Har nu istället världens tandvärk, inte ens starka värktabletter hjälper, får skölja munnen med kallt vatten hela tiden då det hjälper bättre O_o .. men varför är tandvärk så olidligt?! Av alla smärtor jag fått känna på i livet är just tandvärk värst... :crazy:

har iaf fått en tid tillbaka i eftermiddag. :meh:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 975
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp