vin flaskor?Sitter och funderar på vad jag ska göra med bakgrunden på min tavla. Ngt sånt här kanske...? Spegellister-ish...? Svagt ton då inte rött Kanske en kakadua på en pinne nånstans?
Visa bifogad fil 41153
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vin flaskor?Sitter och funderar på vad jag ska göra med bakgrunden på min tavla. Ngt sånt här kanske...? Spegellister-ish...? Svagt ton då inte rött Kanske en kakadua på en pinne nånstans?
Visa bifogad fil 41153
En kakadua på en pinne!! finns ju dessutom flera arter kakaduor som inte bara är klassiskt vita, utan även rosaSitter och funderar på vad jag ska göra med bakgrunden på min tavla. Ngt sånt här kanske...? Spegellister-ish...? Svagt ton då inte rött Kanske en kakadua på en pinne nånstans?
Visa bifogad fil 41153
Verkligen!
Tänker? Är nog att överskatta dem grovt...Hur tänker folk egentligen? Är på väg till IKEA, det är kolsvart ute och ösregnar. Helt plötsligt lägger pappa märket till en svart bil helt utan varken bakljus eller framljus. Jag är ingen trafikexpert, men det krävs knappast några experter för att fatta att det är helt livsfarligt att köra helt utan ljus i mörker. En blir ju osynlig så fort andra är en bit ifrån!
Tack@Tranan haha du gjorde precis min kväll! Helt underbart och fantastiskt roligt!
Batteribyte?Eventuellt får jag snart ett psykbryt på en av mina muspekare. Den hoppar iväg precis hela tiden. Ganska störigt eftersom det råkar vara väldigt viktigt att jag trycker på rätt knappar