Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Börja gå ut o gå. Promenader där du vill tänka. Utan mamma. Sen bjuder du med någon som du vill promenera med . Funkar det?
Har gått i såna tankar också, hur mycket kostar en sån?
Beror på vilka funktioner/hur avancerad du vill haHar gått i såna tankar också, hur mycket kostar en sån?![]()
Jag hatar det uttrycket! Nej, det löser sig inte alls alltid bara för att man vill och kämpar.Vill man löser det sig av min erfarenhet.
Och hur begagnad den är spelar inBeror på vilka funktioner/hur avancerad du vill ha![]()
Beror på vilka funktioner/hur avancerad du vill ha![]()
Faktiskt så tycker jag att begagnad låter bättre i det här fallet!Och hur begagnad den är spelar in
Det låter som du söker en relativt exklusiv modellÄr det avancerat att vara respektfull?
Funktion laga mat skulle jag vilja ha också
Faktiskt så tycker jag att begagnad låter bättre i det här fallet!
Lagom begagnad alltså![]()
Trevligt skrivet av dig.Jag hatar det uttrycket! Nej, det löser sig inte alls alltid bara för att man vill och kämpar.
Speciellt inte till TS när vi faktiskt inte vet varför hen bor hemma.
Låter dyrtDet låter som du söker en relativt exklusiv modellLätt begagnad är att föredra så den är lite inkörd och uppövad inom olika områden
![]()
Är det avancerat att vara respektfull?
Funktion laga mat skulle jag vilja ha också![]()
Ingår mopping i städningen? Isåfall vill jag ha en likadan!Min modell har, förutom ovan nämnda, funktion städa, tvätta och bädda. Ett riktigt kap!
Ingår mopping i städningen? Isåfall vill jag ha en likadan!
Har dock inget emot en kvinnlig modell heller, föredras nästan! De borde kanske vara lite billigare? Fast kanske dyrare i drift?![]()
Tradera?Fullständig städning
Dessutom tyst, stillsam och billig i drift!
Tycker mest det är trist att du dömer andra och har åsikter om hur de väljer att leva sina liv, oavsett anledning till det.Trevligt skrivet av dig.
Men seriöst, jag förutsätter att TS är normalfungerande, kan inte förutsätta alla omständigheter som kan finns. Personen kan vara synskadad, autistisk, sakna ben, sakna armar, ha en CP-skada, utvecklingsstörning o.s.v. Men trots det förutsätter jag att personen är kapabel till att ta hand om sig själv.
Tradera innebär ju ingen bytesrätt - men är man lite vågad så är det ett bra alternativ!Låter dyrtDet går inte att göra ett fynd på tradera?
![]()
Jag förstår inte vad det har med TS att göra.Det finns gott om projekt. Ofta passar de när man är yngre då ser en det som ett fynd och utmaning och tänker på hur bra partnern/ hästen kan bli och hur man sparar på att göra om dem. Börja från början liksom.
Jag som nyss letat man och letar häst ryser när jag tänker på projektmän och projekthästar. Vill ha det så att det jag ser är det jag får. Inga annonser eller ord biter på mig. Det ska vara säkert roligt enkelt friskt och lätt från dag ett till den dagen det är över. Men jag är alltså 50 och har haft mängder med projekt, flera blev toppen men det är typ fifty-fifty