Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag ska försöka mig på att brodera med ylletråd på ylle. Jag har en bok (som bara tar upp silkestråd på ylle men mest fokuserar på...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: Badger
·
Mat Jag kommer att besöka Jönköping ett par dagar i början av december och behöver tips på resturanger, evengemang, saker som borde ses mes...
Svar
2
· Visningar
524
Senast: 360
·
Hemmet Vi bor i ett blåshål och efter några års brottande med tentakler som blåst iväg och snott sig kring närliggande träds grenar eller som...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Jag har ofta utslag under ögonen, små prickar som sitter runt yttre ögonvrån och under ögonen. De kliar inte, men ser tråkiga ut tycker...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Eli
·
Hemmet Vad föredrar ni? Finns det för- och nackdelar med de olika sorterna? Vi ska införskaffa ny säng och jag har varit inställd på...
2 3
Svar
44
· Visningar
18 948
Senast: honung
·
Kultur Efter att vi hört ”Morning has broken” i helgen fick kärleken en idé om en en annan låt som har en (piano?)slinga i sig som låter precis...
Svar
10
· Visningar
1 336
Senast: Zewz
·
Fritid Jag har av väldigt oklara anledningar snöat in på muminmuggar :p och inser att jag inte verkar vara själv med att ha ett intresse av...
2
Svar
28
· Visningar
2 703
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har alltid varit emot FB och envist vägrat vara med i detta ytliga forum,som jag upplevde det. Men så nu i Augusti gick jag en online...
Svar
4
· Visningar
1 909
Senast: Cha9
·
Hemmet Jag skulle så gärna vilja köpa ett 'fakemushål' men jag vet inte var. Det är alltså en liten dörr som man sätter fast vid golvlisten...
2
Svar
21
· Visningar
1 889
Senast: Tranan
·
Trädgård & Växter Jag är jättesugen på att sprida ut massor med blomfrön på ett begränsat området på vår gård, främst för att ge pollinerarna lite mat och...
2
Svar
34
· Visningar
3 493
Senast: malumbub
·
Kultur Tyckte kommentatorerna var så lama under fotbollsmatchen men min kille höll inte med. Misstänker att han aldrig hört Christian Olsson...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: Bapelsin
·
Skola & Jobb Ni som på något sätt jobbar på ställen där det förekommer våld (antingen en kalkylerad risk så att säga eller där det någon gång hänt...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 310
Senast: MissFideli
·
Samhälle Har ni sett filmen nedan? En man och en kvinna simulerar misshandel i en hiss. Den enda som reagerar är en engelskspråkig kvinna. Vad...
2
Svar
23
· Visningar
2 945
Senast: Kadi
·
Mat Vi ska till Varberg inom kort. Ge mig era bästa tips på bra, mysiga, lyxiga restauranger med god mat och gott vin. Helst centralt...
Svar
12
· Visningar
862
Senast: Stinaelin
·
Fritid Vart åker man på weekend i januari? Gärna lite billigare alternativ. Vi har funderat på island men det blir så jäkla dyrt (runt 15-18...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 983
Senast: Fille
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Är det bara jag i hela världen som inte har ögonfransförlängning? Va? Var jag än vänder mig ser alla ut som blunddockor. Lite lätt...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
15 804
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Så... Jag har idag haft en sådan där typisk skitdag som alla kan ha ibland. Legat sjuk i snart 2 veckor med extrema halssmärtor...
Svar
7
· Visningar
1 155
Senast: Twihard
·
Kultur Det här är bara en ren tramstråd! Det slår mig så himla ofta, särskilt när jag lyssnar på audioböcker och ibland till och med...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
6 329
Senast: Tassetass
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Vi bor som en del av er kanske vet i en hyresrätt. En söt och charmig funkis som visserligen är på tok för liten för oss, men ligger...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
24 172
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vad är egentligen skillnaden på trosskydd och inkontinenskydd?? Och ja, jag har kommit till åldern då det kan läcka:o Kan jag annars...
Svar
17
· Visningar
2 145
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp