Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nami om man gillar japanskt. Mindre rätter så man kan få hjälp av servitörerna att sätta ihop en meny med ca 8 rätter tror jag de brukar rekommendera till 2 Pers.
Någon utav restaurangerna nere i apelviken, vet inte om alla har öppet nu på vintersäsongen men det är lätt att kolla upp. T.ex john's place, mycket skaldjur, fisk och även ostron om man gillar det. Väldigt mysigt och man sitter precis vid havet.
Hotellrestaurangerna är även bra, Havanna och stadshotellet till exempel.
Jag gillar Havanna!Café Mignon är populärt bland många, lättare maträtter, frukostbuffé, fika och mysig atmosfär.
Sen finns det en fårfarm som ligger i Österöö väldigt nära och som har fika osv men vet iof inte om dom har öppet på vintern när jag tänker efter
Sen kan man äta nere vid hamnen/kallbadhuset också, finns en restaurang där vid högskolan. Tror om jag minns rätt att det är i deras lokaler.
Blå dörren vet jag en del som tycker är bra men jag har själv inte ätit deras mat men vet att den är ganska populär
Jag har bott vid Kurorten och där finns deras kända spa, där kan man äta och sen gå ut och njuta av häftiga och höga vågor, gå på stranden, vandra längs strandpromenaden och äta lyxigt.
Så mina favoriter är Mignon och kurortens spa
Det är ju iofs lite av ett projekt att ta sig dit, framförallt om en inte har bil. Väldigt trevligt ställe dockSen finns det en fårfarm som ligger i Österöö väldigt nära och som har fika osv men vet iof inte om dom har öppet på vintern när jag tänker efter
Ja det ligger en bit utanför, tänkte lite fel där.Det är ju iofs lite av ett projekt att ta sig dit, framförallt om en inte har bil. Väldigt trevligt ställe dock![]()