Gillar du väskor så är Coach mycket bra pris på. Hamnar man dessutom på en REA, så är det ju kanon. Sist köpte jag ett par stycken på just en REA och sålde billigt när jag kom hem. Vilket gjorde att de två jag behöll, inte kostade mig något i slutändan.
Finns det en stor och bra Outlet, så kan man ofta registrera sig på plats och få fina extra rabatter i de olika butikerna. En Outlet kan vara dyr och dålig, en annan kan vara billig och mycket bra. Fråga lokalt folk, vilken det är som gäller.
En tur på Costco är ju alltid spännande. Sist köpte jag med mig vätesuperoxid, fick tre liter för under hundringen. Finns ju inte i Sverige längre, och jag saknar det både till mig och djuren. Där kan man också springa på märkeskläder H&M-priser. Ett par DKNY-brallor för 20 dollar är helt ok tycker jag. Ett annat fynd var 6 Eos läppmoja, för samma pris som en kostar på Apoteket här.
Ser du en Nordstrom Rack-butik, så måste du självfallet inom. Likaså Target.
Generellt tycker jag att om man ska handla kläder, kan man fynda bättre till män, än till kvinnor. Kvinnomodet ärgenerellt ganska hopplöst. Medans man kan fynda Michael Kors, tröjor och skjortor för en eller ett par hundralappar. På samma ställen finns inget MK till kvinnor.
Ha en trevlig shopping!