Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 912
Senast: Zpunk
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
727
Hemmet Finns det någon självgående dammsugare som klarar av högre trösklar?
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Guldaskig
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Är värmen på? Skriv gärna om ni har sån värme ni "bestämmer" över själva eller om den slås på av nån annan. Jag har nog en ovanligt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 831
Senast: tanten
·
Samhälle En 15-åring har avlidit efter en krock med ett träd. I en epa. Knappast att den körde lagligt. Så jävla onödigt.
43 44 45
Svar
885
· Visningar
49 483
Senast: Lyan
·
Tjatter Jag vill sticka en tröja, av tunt ullgarn (inget tjockt "chunky"), enkel och spikrak, inget mönster, inga konstigheter. Lös passform...
Svar
15
· Visningar
718
Senast: Tonto
·
Relationer Vi är/var på semester i Cypern. Ikväll får jag åka hem utan min älskade sambo. Jag är i chock. Hur fasen ska jag klara mig utan...
25 26 27
Svar
533
· Visningar
99 174
Samhälle Har det kommit till er? Strömlöst, fallna träd och allmänt prikärt läge?
5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 897
Senast: hastflicka
·
Fordon Jag försöker sälja min gamla bil men får inte bud på den som jag kan acceptera. Så jag överväger att skrota den. Den är körbar till...
Svar
15
· Visningar
1 221
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: MissFideli
·
Hemmet I dagsläget har jag ett kakfat i 2 våningar för förvaring av frukt, lök etc men letar nu efter nåt snyggare. Hur förvarar ni andra...
Svar
3
· Visningar
395
Senast: Liten
·
Tjatter En personlig tränare här där jag bor har ett utegym där hon kör gruppträning ute året runt. Hur klär man sig för att träna utomhus mitt...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Saigon
·
Tjatter Vad har du gjort för naturen/miljön idag? Själv låter jag löven ligga kvar i trädgården som skydd för insekter och smådjur plus att det...
Svar
4
· Visningar
360
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Jag har sett de hittills sända programmen om "Den svenska konsten att döstäda". Jag tycker att de är lite svamliga faktiskt (även om...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Rie
·
Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
990
Senast: Sedna
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
659
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb Jag sitter med en skoluppgift och försöker hitta i Norges jordbrukslagar (bidrag osv). Jag har mailat landbruksnågonting för att be om...
Svar
17
· Visningar
949
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har haft två robotdammsugare tidigare. Helt värdelösa modeller 😅 men väldigt billiga också. Jag skulle nog vilja betala runt 4000...
2
Svar
27
· Visningar
1 900
Senast: Rie
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: Zacci
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp