Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Mina egenodlade sockerärtor tog slut och jag behövde köpa från affären. Det fanns inga så jag köpte sugar snaps i stället. Är väl samma...
Kropp & Själ
Har vi någon icke-binär här på forumet?
Jag har mer och mer börjat tänka på mig själv som icke-binär. Är född kvinna men har alltid känt...
Skola & Jobb
Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
IT & mobiler
Hjälp! Vad fasen sker?
Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten.
Jag får bara upp en...
Hundavel & Ras Eller så kommer andra, seriösa uppfödare ta vid eftersom de är intresserade av att föda upp dessa raser och samtidigt förbättra hälsan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.