Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
954
Senast: Linn-Nora
·
Fordon För mig är det självklart att använda bälte när jag åker bil och tror det är för de flesta. (Vet inte. Gissar bara.) Om inte annat så...
2
Svar
32
· Visningar
2 129
Senast: Seabaz
·
Trädgård & Växter Ska flytta till årsskiftet och får då en jättestor balkong, i det soligaste läget. Jag vill såklart ha växter på min balkong och det...
Svar
8
· Visningar
669
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag och en vän var ute och promenad tidigare i veckan och vi kom in på ämnet städning. Hon säger då att hon upplever att äldre...
2
Svar
22
· Visningar
1 667
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hemmet Jag har googlat men känner inte att jag hittar den informationen jag söker. Jag vet att man får måla om i en lägenhet så länge det är...
Svar
3
· Visningar
685
Senast: kolblakkur
·
Tjatter När kan jag tidigast ta fram granen jag har på balkongen?? Vill ju nu! Men då får väl grannarna tokspel. Jag har en plastgran med...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 006
Senast: Sonic76
·
Fritid Jag har gått och intresserat mig för stridsflygplan, och undrar om någon har något tips på bra böcker om just det? Inte för svåra, och...
Svar
5
· Visningar
426
Senast: Sassy
·
Tjatter Har varit diskussioner och ett evinnerligt tjatande här om att åka till Cypern. Jag ser verkligen inget som helst nöje i att åka dit och...
2
Svar
29
· Visningar
2 818
Senast: Myrten
·
Hemmet ... med små medel. Vi har ett badrum, det är litet och lågt i tak (höjt golv) och har inget fönster. Det är faktiskt lite som att...
Svar
6
· Visningar
4 163
Fordon Börjar bli mörkt nu på kvällarna så var rädda om er och glöm inte att ta på reflexer när ni är ute på vägen i mörkret.
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 732
Senast: Motacilla
·
Skola & Jobb Hej! Skulle vara intressant att höra ifrån er som jobbar som deltidsbrandman/RIB, hur det är att jobba som det? Vad är erat...
Svar
5
· Visningar
631
Kropp & Själ Med idrottsaktiviteter varje vardagkväll blir matlagningen lidande. Jag har därför börjat göra storkok och frysa in portionsvis så att...
2
Svar
27
· Visningar
2 338
Senast: Derivata
·
Mat Ursäkta, men what the heck? Lifesum tycker att 10 dl te innehåller 600 kcal? Se bild.
Svar
11
· Visningar
682
Senast: Fruentimber
·
Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda...
2
Svar
35
· Visningar
4 166
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Hej! Nu har jag kommit dit jag hoppades slippa, botox. Har provat allt som finns att tillgå inom läkemedelsbehandling och profylax för...
2
Svar
22
· Visningar
1 374
Senast: Coop
·
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 831
Senast: mars
·
Samhälle Jag har för några år sedan åkt förbi Dragongate i Älvkarleby. Men inte stannat. Jag har googlat runt nu men inte hittat någon uppdaterad...
Svar
17
· Visningar
1 268
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Hej Jag har ett hår som blir flottigt väldigt fort och ser fettigt ut efter bara någon dag. Jag duschar håret 2 gånger i veckan då jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 084
Senast: CaisaCax
·
Skola & Jobb Har ni det jobb ni vill ha eller hade ni önskat ett annat? Vad är det bästa med ert jobb? Hade ni fortsatt att jobba om ni varit...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 489
Senast: starcraft
·
Äldre Jag har länge haft en liten halvtaskig lukt stundtals i köket, MYCKET problem med möss och råttor, men det har lugnat sig väldigt mycket...
Svar
14
· Visningar
12 936
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp