Storlek på varmvattenberedare

För mig är att duscha lite som att meditera. Jag står i duschen och löser alla världens problem, en kort dusch för mig är 20 min. Så mitt svar är; precis så stor som du får plats med, och aldrig mindre än att det blir lite för trångt.

Vi har 300 liter. Vi bytte vvb för ca 5 år sedan och eftersom den gamla var på 300 l så tog vi det igen. Jag var inne på att byta ner till 200 för att spara på el, men vi safeade. Varmvattnet har aldrig tagit slut här. Som mest kan det blir ett badkarsbad + två normallånga duschningar på raken.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 241
Senast: NilHe
·
Kläder & Bli fin Jag letar varma stövlar eller kängor som är lätta att dra på sig och har hittat två kandidater Kamik Tundra eller Kamin Greenbay 4. Är...
Svar
2
· Visningar
329
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
771
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Visst finns här en del menskoppsanvändare? Har ni några värdefulla tips för en "nybörjare"? Jag undrar främst kring hur man väljer...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 998
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar