Jag själv hade satsat på något fyrkantigt i lite större storlek. Liggande format som täcket locket och en bit till.Det är därför jag tänker mig en rund skylt som går att sätta över locket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag själv hade satsat på något fyrkantigt i lite större storlek. Liggande format som täcket locket och en bit till.Det är därför jag tänker mig en rund skylt som går att sätta över locket.
Men då måste jag hitta en tillräckligt stor skylt. Jag hittar inget..Jag själv hade satsat på något fyrkantigt i lite större storlek. Liggande format som täcket locket och en bit till.
Skylt eller tavla. Häng inte upp dig på skylt tycker jagMen då måste jag hitta en tillräckligt stor skylt. Jag hittar inget..
Eller en liten grupp av tavlor, kanske? Så det inte bara blir en enda tavla precis vid dörrkarmen, tänker jagSkylt eller tavla. Häng inte upp dig på skylt tycker jag
En snygg tavla skulle kunna passa?
Det är en garderob precis intill så flera tavlor blir nog inte så bra.Eller en liten grupp av tavlor, kanske? Så det inte bara blir en enda tavla precis vid dörrkarmen, tänker jag.
Jag vill ha just en skylt till badrummet. Tavlor har vi i mängder runt om i huset.Skylt eller tavla. Häng inte upp dig på skylt tycker jag
En snygg tavla skulle kunna passa?
Nä tycker det är en rätt jobbig sida att användaHar du kollat lite på etsy?
Ah, okej. Om du vill ha länk till skyltar på etsy som jag har sett och tyckt om så kan jag skicka ett PM.Nä tycker det är en rätt jobbig sida att användadålig sökalgoritm och mycket reklam
Gärna!Ah, okej. Om du vill ha länk till skyltar på etsy som jag har sett och tyckt om så kan jag skicka ett PM.