Storlek på varmvattenberedare

För mig är att duscha lite som att meditera. Jag står i duschen och löser alla världens problem, en kort dusch för mig är 20 min. Så mitt svar är; precis så stor som du får plats med, och aldrig mindre än att det blir lite för trångt.

Vi har 300 liter. Vi bytte vvb för ca 5 år sedan och eftersom den gamla var på 300 l så tog vi det igen. Jag var inne på att byta ner till 200 för att spara på el, men vi safeade. Varmvattnet har aldrig tagit slut här. Som mest kan det blir ett badkarsbad + två normallånga duschningar på raken.

Liknande trådar

Hemmet Köpte fyra skålar i olika storlek på loppis. De är stämplade med Säter Gefle. Har försökt googla men hittar ingenting om hur gamla ect... 2
Svar
28
· Visningar
863
Senast: Myzan87
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 257
Senast: NilHe
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
328
Senast: Happimess
·
R
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
662
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka