Har ni märkt av cheapflation?

Bara för att jag skrev det nu kom jag faktiskt på en grej! Billys vegetariska panpizza minns jag som en av de godaste förr i tiden, nu smakar den ingenting, helt värdelöst. Tycker tyvärr ofta det är så med vegetariska/veganska produkter att de är smaklösa.
Ja den är dålig.
Jag brukar köpa dr Oetker pizzaslice, finns vegetarisk, den är god.

För rätt många år sen gillade jag Cloetta Sport Lunch chokladkaka så köpte en häromdagen men tvi! Den smakade bara fett och socker. :down:

För rätt många år sen gillade jag Cloetta Sport Lunch chokladkaka så köpte en häromdagen men tvi! Den smakade bara fett och socker. :down:

Den är verkligen helt förstörd, det brukade vara så himla god choklad men nu är den så trist att jag inte skulle köpt den ens om jag fortfarande kunde äta gluten. :crazy:

Liknande trådar

Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 911
Senast: MiniLi
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 130
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 603
Senast: monster1
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
397
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka