Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 765
Senast: Smoothi
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 227
Kropp & Själ Någon som använder menstrosor som primärt mensskydd? Jag har testat menskopp nu några månader och känner att det inte är något för mig...
Svar
7
· Visningar
907
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
771
Samhälle Hej, fick ett brev från postnord om moms och tull på mitt paket från England. Trodde jag skulle behöva betala moms men när jag acceptera...
Svar
4
· Visningar
770
Kropp & Själ Äter en del vitaminer i form av kapslar och det är hemskt! Kräks nästan av varje och det är flera stycken 😂 ibland ”fastnar” de halvvägs...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 987
Senast: Shaggy
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 765
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Kroppen bråkar och jag behöver röra på mig mer så jag funderar på att köpa en Crosstrainer eller ngn liknade träningsmaskin att ha...
Svar
4
· Visningar
515
Senast: turbofling
·
Tjatter Snälla Buke, hjälp mig! I natt fick jag ett meddelande från en nära vän till mig. Vi har dock bara träffats två gånger, men pratat över...
43 44 45
Svar
888
· Visningar
95 968
Relationer Vi verkar vara några stycken som har anknytning till Nyköping. Jag t.ex. bor där. Vi kan ju ha en träff där för alla som finns där...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 276
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Nåt du aldrig hört eller sett förr!? Nåt du i hela ditt liv inte kunnat ana fanns över huvud taget! Nyheterna dumpas här:
2 3
Svar
40
· Visningar
2 897
Senast: Keb71
·
Hemmet Håller på göra i ordning ett växtrum men tydligen har en klisterburk läckt för evigheter sen. Hur får jag bort det här utan att förstöra...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: hastflicka
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
908
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har fått en hälspricka, inte skönt. Vad är era bästa kurer? Jag tar inte hand om mina fötter överhuvudtaget...
2
Svar
26
· Visningar
1 412
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 609
Senast: gulakatten
·
Tjatter Ni som druckit blutsaft mot trötthet, har det funkat för er? Hur länge drack ni innan det började funka?
Svar
5
· Visningar
632
Senast: Angel
·
Fordon Om tråden inte ligger rätt så får den flyttas till rätt ställe. Lite svårt att veta var den hör hemma. Jag ska skriva upp för BE i...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: Fetaost
·
Relationer Min man fyller 40 om en månad ungefär. Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom! Han gillar modellflyg, flygplan. Har inte så...
2
Svar
25
· Visningar
2 094
Senast: BernT
·
Tjatter Var och kollade synen för jag behöver solglasögon med styrka. De tyckte jag behövde nya vanliga också då paret jag har tydligen var för...
2
Svar
29
· Visningar
2 899
Trädgård & Växter Tänker att några här borde väl ha egen kompost iaf :). Hur gör man om man vill påbörja en kompost, kan man ens göra det den här...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 741
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp