Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Kläder & Bli fin
Vad ska ni ha på er i jul? :)
Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Juridik & Ekonomi
Okej, jag har sålt ett hus för 1 200.000:-
Jag har 900.000:- i lån på huset.
Jag har fått 10% i handpenning.
Hur mycket kommer mer...
Juridik & Ekonomi
Jag var i tingsrätten under hösten där gärningsmannen dömdes, jag var målsägande.
Nu fick jag hem en dom från hovrätten som inte ändrar...
Kropp & Själ
Japp. Ni som har någon typ av klocka som mäter sömn, hur mycket tid spenderar ni i de olika sömnstadierna varje natt? Jag lägger mig kl...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästmänniskan Finns rätt många nättare nordsvensk bruks dock så väl värt att kika efter. Rasen är väldigt välavlad temperamentsmässigt på så sätt att...
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny!
Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.