Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, jag ser att ni är ett par stycken som säger att det var en dåligt formulerad enkät - har ni valt att få den på svenska då? Tänker att eftersom en del av er även citerar frågorna på svenska. För mig var den på engelska automatiskt, och även om den inte var perfekt formulerad hade jag inga direkta problem att förstå vad som menades. Gröna tummar känner jag inte heller igen, för mig var det en grön/röd skala med en liten knapp på bara, som man drog till rätt ände av skalan.
Ahaa, då fattar jag plötsligt kommentarerna om tummar! Ser väldigt annorlunda, och lite mindre tydligt, ut på min laptop:
Såhär såg min också ut. Tyckte det var lättbegripligt.Ahaa, då fattar jag plötsligt kommentarerna om tummar! Ser väldigt annorlunda, och lite mindre tydligt, ut på min laptop:
Visa bifogad fil 142923
Ahaa, då fattar jag plötsligt kommentarerna om tummar! Ser väldigt annorlunda, och lite mindre tydligt, ut på min laptop:
Visa bifogad fil 142923
Mitt ser ut så (android mobil), och jag stängde faktiskt ner testet efter typ 4 frågor för jag kände att jag inte fattade vad som var "håller med/håller inte med". Hade varit betydligt tydligare om det såg ut som för er med dator ska ge det ett nytt försök nu när man fått förklaring