Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, vissa frågor var lite skumma. Jag äter inte blåmögelost, rå fisk, mögligt bröd eller blodig stek för jag tycker inte om smaken, samt vet att det är risk för smitta (fisk) eller mögelkontaminering (bröd)... Inte för att det äcklar mig.
Du ska klicka på ett av agree-alternativen (beroende på hur starkt du känner för det) ifall du mycket riktigt blir äcklad av en gurka som blivit lite mjuk, om påståendet stämmer liksom.Bara jag som är för korkad för att förstå hur testet fungerar? T.ex. "Jag blir äcklad och kan inte äta gurka som börjar tappa spänsten" ska man då svara tummen upp om man håller med om påståendet, eller om man tycker gurkan verkar fullt ätlig?
Bara jag som är för korkad för att förstå hur testet fungerar? T.ex. "Jag blir äcklad och kan inte äta gurka som börjar tappa spänsten" ska man då svara tummen upp om man håller med om påståendet, eller om man tycker gurkan verkar fullt ätlig?