Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Konstigt. Denna borde ju vara helt perfekt?Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa bredvid soffan och sängen som underlättar för honom. Det finns ju ramper och trappor för ändamålet på djurbutiker, men de är så fula!
Kan ni komma på var en kan hitta en ca 20 cm hög pall, ca 40x40 cm stor i trä. Det kan vara en låda egentligen, som jag kan sätta en matta på.
Har letat på nätet, ffa på IKEA, utan framgång. Tacksam för tips.
Jaaa! Vilken snygg! Undrar varför jag inte sett den när jag kollat på IKEA?Konstigt. Denna borde ju vara helt perfekt?
https://www.ikea.com/se/sv/p/trogen-stegpall-foer-barn-gul-80371520/
Visa bifogad fil 143022
Den blir nog inte så stadig om man sågar av överdelen och använder den separat, är ju bara två skruvar på vardera sidan.Såga av denna har du en låda med till hundleksakerna t.exVisa bifogad fil 142985
Den är på barnavdelningen jag hittade den för att jag visste att den fanns där. Har varit sugen jättelänge för den är så fin, men har ingen användning för den direkt. Tur den inte är röd då hade jag köpt den oavsett. (jag är ju ganska kort dock så kanske kan komma på en orsak med tiden)Jaaa! Vilken snygg! Undrar varför jag inte sett den när jag kollat på IKEA?
Det är obehandlad furu så du kan måla den röd.Den är på barnavdelningen jag hittade den för att jag visste att den fanns där. Har varit sugen jättelänge för den är så fin, men har ingen användning för den direkt. Tur den inte är röd då hade jag köpt den oavsett. (jag är ju ganska kort dock så kanske kan komma på en orsak med tiden)
Jag kanske är lat trodde den såldes gul. Dessutom är jag ganska dålig på att måla så det skulle bli penselmärken på.Det är obehandlad furu så du kan måla den röd.
Jag tänker ev. måla min cerise.
Den säljs gul enligt beskrivningen.Jag kanske är lat trodde den såldes gul. Dessutom är jag ganska dålig på att måla så det skulle bli penselmärken på.
Ni pratar om olika pallar. @Badger pratar om pallen i #22 och du om den i #21.Det är obehandlad furu så du kan måla den röd.
Jag tänker ev. måla min cerise.
Aha! (borde finnas som responssmiley )Ni pratar om olika pallar. @Badger pratar om pallen i #22 och du om den i #21.
Vet att jag nyligen såg en bild på en liknande trapp, med 3 steg. Den stod mot en säng med en liten vovve på - men nu hittar jag inte igen bilden och kommer inte ihåg var den fanns....Konstigt. Denna borde ju vara helt perfekt?
https://www.ikea.com/se/sv/p/trogen-stegpall-foer-barn-gul-80371520/
Visa bifogad fil 143022