Lite förvånad över att konstatera att jag faktiskt gått ned lite över helgen trots tvivelaktig kosthållning och bristande rörelse. Men å andra sidan känns det som att det faktiskt börjar gå lite per automatik med rimligare portioner och att bara äta fika/godis/snacks som jag verkligen är sugen på och inte "bara för att" och för att vara artig, så en helg full av fika och god mat hölls ändå på en rimlig nivå. Att få in vanan på det har varit ett mål, så det känns bra!
Vad som känns ännu bättre är att jag nu faktiskt passerat 10 kg ned och har bytt till en ny förstasiffra!
Långsiktigt skulle jag vilja gå ned ca 5 kg till, men målet för december får nog dock stanna på att bara hålla denna vikten och även försöka komma in i en ny rutin med gymträning trots mycket annat nu runt jul
Vad som känns ännu bättre är att jag nu faktiskt passerat 10 kg ned och har bytt till en ny förstasiffra!
Långsiktigt skulle jag vilja gå ned ca 5 kg till, men målet för december får nog dock stanna på att bara hålla denna vikten och även försöka komma in i en ny rutin med gymträning trots mycket annat nu runt jul