Kör som du själv känner! Läkare har generellt viktfixering.24.6 BMI. Har 3kg kvar till ”målvikt” men doktor tycker 5 till. Får se hur det bli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör som du själv känner! Läkare har generellt viktfixering.24.6 BMI. Har 3kg kvar till ”målvikt” men doktor tycker 5 till. Får se hur det bli.
Min våg verkar ha hämtat sig från sitt nervösa sammanbrott. Idag vägde jag exakt lika mycket som igår. Ska väga mig några dagar i rad bara för att kolla om jag kan lita på den igen. Vill även väga mig på en annan våg för att hitta ett gränsvärde.
Min har också något nervöst sammanbrott och vill inte starta alls, men det kanske är lika bra när jag varit iväg på tjänsteresa nu ett par dagar
Jag bytte det, men det verkar inte hjälpa.Kollat batterierna? Min gamla våg började äta batterier därför köpte jag en ny.
24.6 BMI. Har 3kg kvar till ”målvikt” men doktor tycker 5 till. Får se hur det bli.
1.3kg kvar till målvikt, det är som om man släppt på en propp helt plötsligt
Nej december blir nog en utmaning kan jag tänka migJag hoppar av vikttråden tillfälligt. Vägrar banta i december kommer tillbaka i mitten av januari någon gång. Tanken är att hålla i träningen i varje fall! Jag strulade visst till mätningen jag gjorde och fick bara till korrekt mått på låren. 4 cm hade jag gått ner där. Känslan är att lika mycket eller något liknande försvunnit från magen. Har nog 6 kg kvar att gå ner. Förhoppningsvis inte mycket mer även efter jul
0.8kg kvar till målvikt. Varit väldigt hungrig den här veckan.