Jaja, sitt där på dina höga hästar och titta ner, hoppas utsikten är bra
Haha va, vad är detta för svar?
Förstår hens resonemang fullständigt. Handlar inte om att sitta på höga hästar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja, sitt där på dina höga hästar och titta ner, hoppas utsikten är bra
Fint avslutande avsnitt! Överlag har det varit en bättre produktion än förra året, bara hoppas att de tar till sig och tar bort det där med att deltagarna ska "spela upp" scener i efterhand som kuddkriget och partyhattarna för det blir bara pinsamt och konstlat. Samt lagom lång säsong, inte som USAs snudd på oändligt långa episoder och +20 avsnitt, men det kändes ändå som lite mer tid att följa paren än förra året.
Jag spolarJag orkar aldrig följa USAs klart för att det är ett evighetsgöra
Jag spolar
Jag orkar aldrig följa USAs klart för att det är ett evighetsgöra
Jag håller med om allt, så trist att bli spoilad precis innan sista avsnittet! Men kul säsong och roligt med bebisen, jag hade också det på känn!Det slutade ungefär som jag trodde. Att Arvid och Ida väntade barn hade jag redan råkat läsa nån annanstanns. Trist nog så har varenda social media och intrenetblaska spoilat sedan i morse att barnet dessutom var fött. Vore vara spoileretikett på att man inte skriver om det förens avsittet är sänt.
Kul att så många hittade kärleken ändå även utan programmet.
Årest säsong har varit den bästa bortsett från den urdåliga matchningen mellan Carro och Agust.
Också jättekul att flera av deltagarna klickade så bra som vänner.
Någon mer som sett reunion programmet?
Tyckte det var intressant att se hur olika alla par ändå är
Sett första avsnittet och blev väldigt glad över att det gått så bra för Sara och John. Har undrar om de klarade det, de hade det ju lite trixigt.Någon mer som sett reunion programmet?
Tyckte det var intressant att se hur olika alla par ändå är