Nej, så låter det inte för mig i alla fall. Jag förstår dig, det är en extremt obehaglig grej ni råkat ut för och den blir ännu obehagligare just för att man inte riktigt får veta. Då är det lätt att fantasin fyller i åt en och det blir sällan bra.Och nu kanske det låter som att jag sitter och fixerar vid detta 24/7 men så är inte fallet. Jag använder den här tråden för att ventilera. I övrigt jobbar jag heltid, roddar barn, djur, sociala relationer osv precis som vanligt. Går i terapi. Men hämtade som sagt ut rapporten från SOC igår och det rörde upp alla känslor igen.
Det är liksom sådär, man ser nån på mataffären som liknar honom - PANIIIK!
Eller det ringde en försäljare som hade samma riktnummer som han har just nu då han bor i huset - PANIIIK!
Jag tror på riktigt att det är väldigt svårt att leva sig in i den här situationen om man aldrig varit med om någonting liknande själv.
Eftersom du går hos psykolog och ventilerar där så tror jag du kan vara lugn med att det här kommer att blekna för dig så småningom. Alltså att du släpper det mer och mer och kan vara lättad över att han avslöjades i tid, vad gäller er.