Wille
Trådstartare
Nej, jag använder inte appen och kommer inte att göra det heller eftersom jag inte får plats med en till app i telefonen.Om du är inne i kalendern och trycker på inställningar uppe i högra hörnet (förutsatt att du använder appen) så kommer det upp lite olika möjligheter bland annat rabatter och erbjudanden. Längst ner där så står de ”add fee” och där kan du lägga en kostnad för städ. De betalar man för i de flesta Air bnb-fastigheter är min upplevelse.
För att nämna ursprungsfrågan så nej, tycker ej du skall nämna det. Känns märkligt och jag jämför det med att jag bor på hotell och städerskorna skulle kommentera eventuella brister i renlighet. Känns konstigt (ffa om du tar betalt för städ).
Är det så att ni har överenskommelsen att han skall städa så möjligen kan du nämna det i omdömet men jag hade personligen låtit det passera.
Skall man vara värd på Air Bnb så får man vara beredd på att det dyker upp gäster som inte alls sköter saker och ting på det vis man själv gör och det får nog helt enkelt bara accepteras (så länge det inte uppenbart bryter emot de i fastigheten uppsatta reglerna).
Jag tycker inte airbnb är jämförbart med hotell.