Mao; du är ulvFast med det sagt så vill jag nog inte tro att @glömmerallt är ulv.
Jag hittar banne mig inga onda alls just nu, bara en massa trevliga, neutrala människor.
Jag hittar inte ens några säkra goda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mao; du är ulvFast med det sagt så vill jag nog inte tro att @glömmerallt är ulv.
Jag hittar banne mig inga onda alls just nu, bara en massa trevliga, neutrala människor.
Hade jag varit det hade jag ju iallafall hittat några onda!Mao; du är ulv
Vet e katten....Hade jag varit det hade jag ju iallafall hittat några onda!
Fast med det sagt så vill jag nog inte tro att @glömmerallt är ulv.
Kan inte ulvarna bara räcka upp handen?Säkra goda har inte jag heller men ganska många åt det hållet och typ noll åt onda hållet.
Jag har också reagerat på att ingen verkade se vad jag skrev igår men att @Lobelia idag verkar använda det som "sin" teori, jag undrar lite varför...
Ha den försökte jag med förra leken, det var bara de som var döda som gjorde det...Kan inte ulvarna bara räcka upp handen?
Kan inte ulvarna bara räcka upp handen?
Ha den försökte jag med förra leken, det var bara de som var döda som gjorde det...
Kan inte ulvarna bara räcka upp handen?
Ha den försökte jag med förra leken, det var bara de som var döda som gjorde det...
Är det denna som är dubbelnicksleken?!?Jag försökte ju med den i förra leken, men det var ju bara döingarna som nappade.
Haha, det kanske var du som gjorde det.
Jag försökte ju med den i förra leken, men det var ju bara döingarna som nappade.