Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kikar vidare på bsf lite i samband med röstningen igår. Hennes teori mot LenaH är väldigt tunn. Det känns som att hon borde kunnat hitta stabilare grund att stå på.

BSF syns också vilja ta i försvar andra spelare som blir misstänkta, först fio (konstaterad ond) och nu ikväll thoora (som jag misstänker).

Kvar finns också funderingarna kring om hon försa sig om Lilltess roll i sin röst mot Habina i första dl. Hon har förklarat sig, men jag är ändå osäker.

Jag blir inte klok på det här. Idag får det bli som det blir, jag ska försöka läsa lite mer och om jag hinner kanske jag ändrar mig, men just nu så:

Klara röstar på Blacksmithfarm

Jag blir så fundersam över att alla verkar så goda. Inte ens de under lupp idag (Bsf, FiaM och i viss mån thoora) tycker jag visar tillräckligt tydlig ondska.

Min känsla är väl snarare att lyan är riktigt vass och har spelat ut två ulvar som insats för att sedan vara mer eller mindre godförklarade. Och isf är min galna tanke om Habina, cirkus och Lobelia i lyan inte helt tokig.

Samtidigt, jag gillar ju att hålla det enkelt och då är jag ju tillbaka på Fia och Bsf som röstat lite märkligt och med väldigt svaga motiveringar. Är det enkelt eller är det svårt?

Jag måste testa:

LenaH röstar på Blacksmithfarm

därför att hon lagt röster med svaga motiveringar som igår tex fortfarande hade sin grund i BM-valet dag 1.

Uppdaterar:

DL3
15:33 FiaM röstar på Lilltess
17:34 Koppen röstar på Blacksmithfarm
18:19 quarter4ever röstar på FiaM
19:15 Lilltess röstar på FiaM
19:19 cirkus röstar på Blacksmithfarm
20:01 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20:16 Blacksmithfarm röstar på FiaM
20:47 Klara röstar på Blacksmithfarm
20:51 LenaH röstar på Blacksmithfarm

Lilltess: 1
FiaM: 3
Blacksmithfarm: 5

Jag blev inte klokare. Men jag blir nervös av att inte ha röstat, så jag får väl få det överstökat.

Habina röstar på blacksmithfarm

Då hon är den som känns minst god när jag kör med uteslutningsmetoden. Ffa tycker jag att koppen har en bra sammanställning kring varför blacksmithfarm är skum. Jag tycker det är knepigt med att hon ställt upp för både fio och Paddington, det är kanske lite för tydligt som ulv att göra det, men jag har verkligen ingen annan jag kan rösta på. Fick ju inte rösta på niyama. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar