Jag gjorde ju det, levande!
du lurades ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja just det glömmde @Mirtai också, hon är för lurig för att jag ska våga ha henne åt goda hållet men tycker hon resonerar vettigt så vill inte rösta där nu.
Jag blir så fundersam över att alla verkar så goda. Inte ens de under lupp idag (Bsf, FiaM och i viss mån thoora) tycker jag visar tillräckligt tydlig ondska.
Min känsla är väl snarare att lyan är riktigt vass och har spelat ut två ulvar som insats för att sedan vara mer eller mindre godförklarade. Och isf är min galna tanke om Habina, cirkus och Lobelia i lyan inte helt tokig.
Samtidigt, jag gillar ju att hålla det enkelt och då är jag ju tillbaka på Fia och Bsf som röstat lite märkligt och med väldigt svaga motiveringar. Är det enkelt eller är det svårt?
Jag måste testa:
LenaH röstar på Blacksmithfarm
därför att hon lagt röster med svaga motiveringar som igår tex fortfarande hade sin grund i BM-valet dag 1.
du lurades ju!
Ok, det jag känner spontant nu. Det är ju bra om vi kan undvika att lyncha Gollum, eftersom lynchen då avbryts och det bara ger onda en extra natt att käka på. Och vi vill naturligtvis inte lyncha goda. Och onda spionen är det ju ingen större vits att lyncha, även om det är bättre än inget.
Det ger ett väldigt smalt utrymme för vem vi bör lyncha ikväll.
Du föreslår att de kvarvarande ulvarna räcker upp handen?
Det var nog faktiskt dagens bästa förslag! Händer upp alla ulvar!
Jag tror att du kopplade det till något som jag sa, så jag fick nog ihop det fel i mitt minne.
Koppen - Hade ett märkligt resonemang om att lyan skulle veta vilken sida hon är på, något som faktiskt inte är möjligt om hon inte sitter i lyan.
.
Jag är rädd att vi sitter med en riktigt slipad lya och då placerar jag ev Lobelia, Habina och cirkus där. De initierade röstningen på Paddi och styr även denna. Är Bsf ond så är de antagligen goda men är Bsf god så undrar jag hur regisserade de två första lyncherna var.Kan du förklara vad det är du testar? Jag hänger inte med riktigt.
Du var väl Gollum just då, i vanliga fall är du ju smegól.Jag gjorde ju det, levande!
Kommentarer av den där typen känns väldigt vanligt för koppen oavsett roll så jag tycker inte det säger något om hennes roll
Ständigt denna LenaH, hon stalkar fan mig också.Jag var tvungen att leta rätt på leken och kolla, den skyldiga är egentligen @LenaH !
Jag är rädd att vi sitter med en riktigt slipad lya och då placerar jag ev Lobelia, Habina och cirkus där. De initierade röstningen på Paddi och styr även denna. Är Bsf ond så är de antagligen goda men är Bsf god så undrar jag hur regisserade de två första lyncherna var.
Stackars Bsf får alltså agera facit.
Jag var tvungen att leta rätt på leken och kolla, den skyldiga är egentligen @LenaH !
I vanliga fall är jag vad?Du var väl Gollum just då, i vanliga fall är du ju smegól.
Jag är rädd att vi sitter med en riktigt slipad lya och då placerar jag ev Lobelia, Habina och cirkus där. De initierade röstningen på Paddi och styr även denna. Är Bsf ond så är de antagligen goda men är Bsf god så undrar jag hur regisserade de två första lyncherna var.
Stackars Bsf får alltså agera facit.