Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok

Cirkus gillar att luras som ulv så det skulle inte förvåna mig om hon var hjärnan bakom en sådan plan. Men jag förstår som sagt inte kopplingen till just bsf isåfall. men jag får funderapå det sen nu behöver jag rösta.
Just Bsf är inte viktig på det sättet, det är bara att det är där alla tre la sina röster, precis som igår mot Paddi. Lobelia har väl eg teoriat mer mot Fia idag.

Men jag kan ha jättefel, vem vet? :p

Jag har fått börja om lite i mitt resonerande och har kikat i röstlistorna från tidigare två dagar. Habina vill jag ha åt det goda hållet efter att hon lyckats pricka två ulvar av två möjliga. Dessutom tycker jag att hennes analys av nuläget är väldigt vettig. LenaH tror jag också är god utifrån fios ändrade BM-röst, precis som andra skriver så känns det otroligt att hon ändrar från ond till annan ond. Eftersom Blacksmithfarm prickat in att rösta på båda dessa, som egentligen är de enda jag känner mig hyfsat säkra på är goda (förutom Klara som jag är tämligen säker på är siad), så faller min röst där.

thoora röstar på Blacksmithfarm

Förlåt, men analys av nuläget? Menar du "jag vet ingenting, ingenting och ingenting"? :rofl:

Åkaj, jag missade nattDL plus att jag var leksugen när jag äntligen var feberfri.
Och att jag skulle ha en ond roll utanför lyan är ca 8,8% risk. Så att hitta en onding med så låga odds gör att jag tycker att man kan åtminstone sätta mig på en sida. Ond eller god? Ganska enkelt ;)

alltså, det där med din tidpunkt för när du röstade var ett skämt och inget som påverkar hur jag ser på din roll!

Spelar vi i samma lek? Eller har du missat alla teorier om röstningen, analyserna kring hur folk röstat och när? Och det faktum att fio visade sig vara ulv?
Ja, i stort sett var väl fel ordval.
Men BM-nomineringarna spelade ju in i det hela.

Nåja, det verkar inte vara så mycket jag kan göra för att övertyga er om att ändra er...

Ja, i stort sett var väl fel ordval.
Men BM-nomineringarna spelade ju in i det hela.

Nåja, det verkar inte vara så mycket jag kan göra för att övertyga er om att ändra er...
Samma typ av "fel" som gjort att jag misstänker dig. Är du verkligen god så ett hett tips. Tänk igenom teorier innan du postar dem så att du åtminstone själv tror på dem ;)

Det är svårt att övertyga andra annars ;)

Jag blir bara mer och mer förrvirrad så får gå på gådagens teori

glömmerallt röstar på Blacksmithfarm
för att hon försvara fio lite lätt i förstalynchen( inte så uppenbart utan lite diskret jag tror det var @Mirtai som lyfte det förut) la dessutom en röst på habina som jag tycker var dåligt motiverad och det gäller även rösten på LenaH igår. Att jag håller både Habina ochLenaH något åt det goda hållet påverkar också.

Jag blir bara mer och mer förrvirrad så får gå på gådagens teori

glömmerallt röstar på Blacksmithfarm
för att hon försvara fio lite lätt i förstalynchen( inte så uppenbart utan lite diskret jag tror det var @Mirtai som lyfte det förut) la dessutom en röst på habina som jag tycker var dåligt motiverad och det gäller även rösten på LenaH igår. Att jag håller både Habina ochLenaH något åt det goda hållet påverkar också.

Lite justerad dock den här gången tror jag jag fick namnen rätt:cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"