Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning, hon är obegriplig. Däremot behöver jag nog omvärdera FiaM, en del av misstankarna mot henne baserade sig på att BSF var i lyan med henne. Det kan ju inte stämma.Åh vad jag tvivlar på allt!!! Betyder detta att lenaH's teori kan stämma nu?
Det är inte meningen du ska förstå, de vill bara att du ska hålla med.
Men, det var illa, kan du vara mer begriplig nu @LenaH ?
Jag undrar ju genast om det var bsf de försökte äta första natten...
Men, det var illa, kan du vara mer begriplig nu @LenaH ?
Jag undrar ju genast om det var bsf de försökte äta första natten...
Asch då, se bara till att hitta ondingar nu så
Uppdatering
Kronan tittade oroligt bort mot Femman som låg och jämrade sig en bit bort. Han hade hållt på så hela dagen, ända sedan han upptäckt att Hassel gett sig iväg mot Efrafra och inte kommit tillbaka. Kronan drog en djup suck. Om ändå Hassel hade väntat och pratat med honom först! Han var den enda som träffat Generalen och han hade vetat direkt att det var lönlöst att försöka förhandla. Och nu skulle de antagligen aldrig få se Hassel igen…
Men plötsligt ändrade Femmans jämmer karaktär, och han började sakta skutta bortåt med tom blick. “Vi måste hitta honom, vi måste hitta honom!” började han ropa. Kronan skuttade bort och försökte tala honom till rätta, berätta att det fanns inget mer de kunde göra för Hassel nu. Men han fick ingen som helst kontakt. Björnbär kom också fram. “Vi kanske borde lyssna på honom? Han har kanske haft en syn, tänk om Hassel lyckades undkomma men är skadad?” Kronan tvekade. Det var Hassel som brukade veta vad som skulle göras med Femman, när man borde lyssna på honom och när han behövde tröstas och lugnas. Men om chansen fanns att Hassel fortfarande var vid liv…
Kronan fattade ett beslut. “Vi låter Femman gå, men allihop följer med! Jag vill inte lämna någon ensam ifall det kommer en attack.”
Och så började den lilla flocken följa efter Femman bort från bostället, närmre Efrafra. Efter ett tag fick de syn på en mörk siluett som låg på marken. Kronan skyndade sig fram, men det var inte Hassel som låg där. Det var Järnek. Järnek hade varit ute och spanat, och av såren på kroppen att döma hade han hamnat i trubbel. Han levde fortfarande, men hans skador var svåra och det fanns inget för kaninerna att göra mer än att ta förväl av sin vän och hålla honom sällskap tills den Svarta Kaninen kom och hämtade honom.
Blacksmithfarm var Nattvakt
Så du siar IRL?Drömde om dig inatt (jäkla beroende) att du var god. Vaknar och är uppäten.
Nu är jag för trött för att orka leta. Vad var det för teori?Åh vad jag tvivlar på allt!!! Betyder detta att lenaH's teori kan stämma nu?
NattDL imorgon Kl11 som vanligt? (tänker fortsätta följa leken...)
Ta tjuven vettjaNiyama är i skolan imorgon fm men jag har fått ansvaret att sköta uppdateringen själv, så vi kör samma tid så blir det enklare att hålla reda på!
Hoppas att jag inte lyckas döda fel bara
NattDL 11:00
Ingen aning, hon är obegriplig. Däremot behöver jag nog omvärdera FiaM, en del av misstankarna mot henne baserade sig på att BSF var i lyan med henne. Det kan ju inte stämma.
I övrigt är det intressant att alla(utom jag ) röstade i så god tid, det stämmer liksom inte riktigt med hur osäkra de flesta verkade.
Nu är jag för trött för att orka leta. Vad var det för teori?
Nej det kan det ju verkligen inte längre. Jag var ju även lite inne på att FiaM skulle vara ond utanför lyan, men det är ju bättre att haffa en ulv. Jag kommer nog granska thoora och Habina först då jag tycker att det är skumt att thoora godförkkarar henne för de två första rösterna när jag själv också lyckades pricka in två ulvar. Är det för att alla andra också ska fortsätta godförklara henne?
Eller snarare jag har ingen aning om hon är i lyan, men mina teorier leker korthus.Ingen aning, hon är obegriplig. Däremot behöver jag nog omvärdera FiaM, en del av misstankarna mot henne baserade sig på att BSF var i lyan med henne. Det kan ju inte stämma.