Jag tjuvade från digHur fattade ni att jag var ättling?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tjuvade från digHur fattade ni att jag var ättling?
@Lilltess : dels uteslutningsmetoden och dels att jag tyckte att du verkade lite säkrare sista dagarna.
Jag tjuvade från dig
Haha min första rad fick jag igårkväll efter vi röstat ut q4
ja jag tyckte jag satte den fint, det snatterietHaha min första rad fick jag igårkväll efter vi röstat ut q4
Jag ifrågasatte om vi verkligen trodde att LenaH var tjuven, men hon verkade ju spela så mycket för vår sida så den tanken plockades lixom aldrig upp....men hade nog inte fått med mig lyan ändå, då de ju trodde Lena var ficktjuven....
Jag ifrågasatte om vi verkligen trodde att LenaH var tjuven, men hon verkade ju spela så mycket för vår sida så den tanken plockades lixom aldrig upp....
Jag ifrågasatte om vi verkligen trodde att LenaH var tjuven, men hon verkade ju spela så mycket för vår sida så den tanken plockades lixom aldrig upp....
Vavava!!??Dessutom var det ju ingen annan som verkade göra anspråk på den rollen
Och varför var det ingen utom cirkus som höll med mig om att thoora var skum?
Vad trodde ni om mig, i lyan? Ängel Lr nattvakt? (Telefonen ville skriva nattvard eller kattvakt...)
Nu glömmer du väl ändå @Koppen