jag var mest nöjd när vi lynchade Blacksmithfarm jag.....
Trots att du försökte hjälpa till att få ut en ulv istället med din tjuvade röst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vi visste ju att LenaH var ficktjuven så det var inte så mkt att fundera på för oss.
ja fast då trodde jag inte att hon var ulv...Trots att du försökte hjälpa till att få ut en ulv istället med din tjuvade röst
Samspelet mellan lyan och ond utanför lyan var i sitt esse i denna lek då maoja fast då trodde jag inte att hon var ulv...
ja fast då trodde jag inte att hon var ulv...
ja fast då trodde jag inte att hon var ulv...
då hade jag glömmerallt på den platsen...
När, men det var ändå lite roligt om det nu hade lyckats att Tjuven skulle ha räddat Nattvakten
ja ni var inte så duktiga på att visa er helt( men det ska ni ju inte göra heller)Samspelet mellan lyan och ond utanför lyan var i sitt esse i denna lek då mao
När jag var ond enhörning käkade lyan mig första natten, för att jag inte var ny och brukade leva länge. De hade inte koll på att jag dött tidigt (typ innan dl2) i de tre senaste lekarnaNär jag var ond fe så dog jag typ direkt.
i det här fallet får det nog bli i den nya Hall of Shame tråden som jag snart kommer att starta....
Å jag som var så nöjd när cirkus äntligen verkade fatta efter alla mina "hintar"
Väldigt rolig lek!
Det är roligast när man har någon att snacka med oavsett om det är lyan eller tvillinglyan eller rent av som spöke/spökväckare
låter som en alla barnen-historiaAlla har röstat på thoora, utom thoora, hon röstar på Habina.
jag hade ju ingen aning om det var jag eller någon annan de ville käka...Förlåts @Blacksmithfarm att jag inte försvarade dig bättre! Jag fick för mig att du eventuellt var ficktjuven och hade tjuvat beskyddet första natten...
jag fattade inte att det var en hint. ..andra höjdpunkter för mig:
den hade jag jätteroligt åt att skriva
Och jag tror att @Niyama hade ganska roligt hon med
.
låter som en alla barnen-historia