Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att du var god var vi helt säkra på.
Vi trodde som sagt du var byfånen iom att vi trodde du visste vem som var siad.
Jag velade lite mellan att tro att du var god och ond, men det fanns liksom inte plats bland de onda efter den misslyckade lynchen, eller snarare lyckade.He he, jag förklarade för henne i vår egen lilla tvillinglya vilken roll du hade och hur jag tillslut hade fattat det.
Lyan måste ju gottat sig som fan när vi hamnade i luven på varann.
BRA att @Koppen styrde upp det hela.
Jag kan säga det att eftersom jag regisserade att få er att misstänka varandra så var det nog bland det roligaste jag varit med omHe he, jag förklarade för henne i vår egen lilla tvillinglya vilken roll du hade och hur jag tillslut hade fattat det.
Lyan måste ju gottat sig som fan när vi hamnade i luven på varann.
BRA att @Koppen styrde upp det hela.
1) Klara
2) Lobelia
3) Cirkus
4) Lilltess
Väldigt rolig lek!
Det är roligast när man har någon att snacka med oavsett om det är lyan eller tvillinglyan eller rent av som spöke/spökväckare
i det här fallet får det nog bli i den nya Hall of Shame tråden som jag snart kommer att starta....Något för Hall of fame.
Inte ett dugg även om jag försökte plantera den idén senare för att försöka sprida misstankarVar den inte?
Meh, jag försökte ju tala om att jag visste klaras roll och därför hade räknat ut din
Jag är för övrigt lite nöjd med att jag trodde @LenaH det verkade rimligt där efter att @Snurrfian visat sig vara spion,plus att Lena verkade ha spioninfo.
Det var lite sorgligt att gå på Paddjakt, jag vill ju spela med dig, inte begrava dig som ulv.Stort tack till alla för en jätteroligt lek, synd att jag inte fick vara med längre bara
Jag kan säga det att eftersom jag regisserade att få er att misstänka varandra så var det nog bland det roligaste jag varit med om
Det vill säga tills Koppen kom och förstörde då var jag inte road!
Det undrar jag också.Hurra! Jag klarade mig ända till slutet! Tack @Niyama för en rolig lek och tack @Gabby_Ossi för läskiga uppdateringar.
Men VARFÖR röstade du på glömmerallt @Snurrfian ???
Och visst placerade du mig och Klara som tvillingar?
den hade jag jätteroligt åt att skrivavar inte det ditt jobb?
@Klara du höll dig vid liv ända in i kaklet som var vår orginalplan...
även om vi nog inte trodde du skulle bli borgmästare när jag röstade på dig.
Det var faktiskt sant att jag satt och jämförde med fel dag. Jag misstänkte ju GA ändå för att snurris röstat på henne och skumheterna vd BM-valet även om misstankarna sjönk. Som du betedde dig så var jag inne på att du var ulv och ville rädda en kollega. Sedan hade jag inte riktigt tid att gå igenom leken och bestämma mig för en ny så det fick vänta, tänkte inte på att jag skulle kunna ta tillbaka rösten, går det?Ha ha och jag tror inte ens jag noterade det - jag reagerade mest på Lobelias ovilja att ändra rösten med avseende på att Snurrfian inte borde röstat på glömmerallt som förste man.