Och jag tog med henne i sprängningen som hämnd för att hon lurat oss, inte för att vi fattat att hon var ängel
Men det passade iaf temat jättebra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag tog med henne i sprängningen som hämnd för att hon lurat oss, inte för att vi fattat att hon var ängel
Vi käkade dig eftersom vi trodde att vår vän ficktjuven Lena hintade om det
Aha det var alltså @LenaH s fel att jag dog!! Jag som trodde att jag fick skylla mig själv, men det är alltid skönt att kunna skylla på LenaH istället...
Det blev perfekt ändåFörlåt @Lobelia om jag hade hunnit läsa leken en gång till innan DL hade jag fattat att du var röstfifflare för det insåg jag senare -
Jag och Klara förstod att LenaH fått spioninfo för hon var den enda spionen kunde vara säker på. Eftersom LenaH hade Lobelia som god borde jag ju fattat att det var för att hon listat ut det via spioninfo pga var extrarösterna låg.
Tack för ett roligt spel! Jag kommer garanterat vara med igen, enbart för att få rösta på @LenaH ...
Men det passade iaf temat jättebra
Efter den misslyckade lynchen mot mig och käket va cirkus så var jag nästan säker på att cirkus tvilling röstat på mig + otäckingarna. Habina var jag en aning osäker på dock.
Det blev en fin karta av onda och goda levererat då, det var nästan som cirkus och jag hade planerat det (vilket vi inte gjort).
Jippi!
Men jag var ju 100 på att glömmerallt var byfåne.
Jag måste tacka er onda för den trevliga starten vi fick, himla käckt att ge oss två ulvar på ett bräda, trodde nästan inte det var sant när Paddis visade sig vara ulv.
Å jag som var så nöjd när cirkus äntligen verkade fatta efter alla mina "hintar"
Du godförklarade mig rätt bra ändå. Det var bara din tvilling som inte trodde på migJag skrev ett jättelångt och vackert inlägg där jag pudlade som fasen och godförklarade dig. Men jag hann döööööö.
Det blev ju bra ändå
Å jag som var så nöjd när cirkus äntligen verkade fatta efter alla mina "hintar"
Var den inte?Just den delen var inte riktigt planerad
Du godförklarade mig rätt bra ändå. Det var bara din tvilling som inte trodde på mig
Jag visste dessutom att tjuven hade koll på min identitet och inte skulle råga välja "fel" av misstag.
bästa låten!Och så tycker jag vi kör denna också som avslutning: