Är det nu vi i lyan ska berätta hur fel vi hade?
Nä aldrig i livet haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nu vi i lyan ska berätta hur fel vi hade?
Jag vet!! Hade jag bara gått på det så hade jag nog försvarat BSF bättre men i och med att jag samtidigt fick för mig att BSF var tjuv och hade snott beskyddet och på det sättet klarat sig så vågade jag inte försvara henne vid lynchen...Nä, henne försökte vi käka...
Jippi!
Men jag var ju 100 på att glömmerallt var byfåne.
Aha det var alltså @LenaH s fel att jag dog!! Jag som trodde att jag fick skylla mig själv, men det är alltid skönt att kunna skylla på LenaH istället...HAHAHA @LenaH du hade inte behövt skydda dig själv.. vi var helt övertygade om att du var ficktjuven ändå tills Q4u dog.. Du GAV ju oss Spionen på ett silverfat att käka med dina hintar
Jag vet!! Hade jag bara gått på det så hade jag nog försvarat BSF bättre men i och med att jag samtidigt fick för mig att BSF var tjuv och hade snott beskyddet och på det sättet klarat sig så vågade jag inte försvara henne vid lynchen...
Ja men jag tänkte att Klara vara nattvakt!Men du visste ju vem ängeln skyddat?!
Ja men jag tänkte att Klara vara nattvakt!
Jag hoppas att jag lurade lyan att käka mig även om kommentaren om att vilja bli utröstad faktiskt skrevs i frustration, men snabbt insåg jag att det var ju jättebra
Jag hoppas att jag lurade lyan att käka mig även om kommentaren om att vilja bli utröstad faktiskt skrevs i frustration, men snabbt insåg jag att det var ju jättebra