Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min gissning är att glömmerallt sover sött - hon brukar ha en dygnsrytm som är lite annorlunda
Den är så pass annorlunda att jag inte gått och lagt mig än..
Glömmerallt röstar på thoora ehhh för att hon har verkat väldigt avaktande i sina röstningar plus att alla andra har något som talar till deras fördel. Även om Habinas och lilltess röststatistik nästan är lite för bra så tja äh thoora är nog skumast
Men va? Varför röstade thoora direkt efter att jag skrev att magikern kunde ta och rösta först? Äh hon är säkert ulven då!
För att hon ville få oss att tro att hon var magikern förstås!
Men varför? Vi skulle rösta på den som röstade först så hon kommer ju få alla rösterna själv haha. Är hon God nu kan jag bli sur
Om thoora är god och hon nu inte var magikern borde hon protesterat när alla röstade på henne i morse. Annars hejjar hon på motståndarlaget ändå.
Edit - stavfel
Ja och då jäklar! !!
Du är en fin människa duAlltså detta temat är så sorgligt med dom stackars kaninerna att tom jag har hållt på dom goda bara för att jag inte vill att kaninerna ska dö
Du är en fin människa du
Men en ful ulv i denna lek
Har alla röstat?
I denna lek? Jag hann bara vara med i EN dag..
Har alla röstat?