Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ser buke så konstigt ut att jag knappt törs skriva. Men jag ser att det inte hänt så mycket under natten rent teorimässigt. Då satsar jag på att fokusera på hästarna några timmar och försöker tänka smarta saker sedan.

Grattis @Blacksmithfarm :)

Kan vi inte bara göra så att magikern lägger en röst typ nu så vet vi vem magikern är och så röstar alla på denne. För vi har bara en ulv kvar nu va?

En fråga bara. Har vi DL-tid idag? Eller är det bara att köra på? Fattade inte mycket när jag kom hem inatt och ser att typ 47 st dog samtidigt :confused:

Lilltess röstar på thoora

Jag tror att thoora kan vara någon som ser till att sista ulven dör om hon lynchas så därför hamnar min röst där idag ;)

Om alla röstar nu borde vi ju kunna flytta fram DL ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar