Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar den här, mer än röstlistorna den här gången. :D

Habina
koppen
thoora
glömmerallt
Klara
Lilltess

GODA

Byfåne
*Tvillingar (1 kvar)
*Spökväckare
*Spionens ättling
*Magiker

ONDA
Efrafaner - Ulvar (1 kvar)

En onding kvar att hitta

Eftersom jag har hela morgondagen på mig att ha ångest, så tror jag det är lika bra att jag sover nu. Kanske kan jag tänka logiskt imorgon. Nu orkar jag inte skriva teorier och då får jag ju inte säga vad jag tror. :p

Aj då den pusselbiten hade jag på någon annan, får nog justera pusslet lite.

Jag som trodde att de bomba LenaH för att äntligen bli av med den godförklarade BM, men det var ju inte bra att bli av med röstfifflaren heller.

När är nästa DL @Niyama ?

Jahapp... Lobelia... Då stryker jag dig från listan också och grubblar över vem som kan vara tvilling och vem som kan vara ulv och vem som kan vara byfåne och vem som kan vara magiker och vem som kan vara siarens ättling. Har jag glömt någon roll nu?
(kladdat lila)

det är spionens ättling och så har du glömt spökväckaren(sannolikt har vi ju ett spöke också)

Okej, så båda mina frågetecken var onda. Bra det, men sista då?

Jag är så trött så jag vet knappt vad jag heter, men visst måste det smidigaste vara om magikern visar sig nu? *orka tänka*

Fråga till @Niyama : om det börjar närma sig att onda är fler än de goda (vilket det inte bör göra i just den här leken) räknas då spöket med som en god spelare?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar