Det är bara 45 inlägg kvar tills tråden stängs...
Ska väl iofs inte vara nåt problem när q4e, Lobelia och jag är borta...
Äh du är väl moderator, du får rensa lite så det blir mer plats
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fråga till @Niyama : om det börjar närma sig att onda är fler än de goda (vilket det inte bör göra i just den här leken) räknas då spöket med som en god spelare?
Eftersom @Gabby_Ossi uppdatering är läskiga så kikar jag bara lite hlvt på dem så jag skyller allt på gabby att jaginte såg det
Tack för svaret, @Klara också.
Eventuellt spöke räknas aldrig med.
Jag tror dock att jag skrev det, inte Gabby
får jag hänga med er andra nu äntligen?
har varit sååå ensam
så ensam
( och jag tror @Niyama är lättad att slippa mitt ylande)
ja den ena hörde jag inte ens pip ifrånJag gjorde ett litet försök att prata med Niyama o Gabbi men de va ju tysta som öööh. Möss?
men vi kan ju snacka ändå @bollen__ja den ena hörde jag inte ens pip ifrån
Fast jag tror att alla spöken inklusive jag själv får ta och knipa nu så inte de stackars kvarvarande spelarna får plöja sidvis med OT.
jajaFast jag tror att alla spöken inklusive jag själv får ta och knipa nu så inte de stackars kvarvarande spelarna får plöja sidvis med OT.
Fast jag tror att alla spöken inklusive jag själv får ta och knipa nu så inte de stackars kvarvarande spelarna får plöja sidvis med OT.
Magiker!! Visa dig (utan att begå regelrätt! )
Dumma dej! Jag gick nästan på dej!! Men bara nästanHeja onda
Kkgghn,äkhfGA är mer för pladder än mängder av teorier vad jag sett, men inte alltför sällan blixtrar det till
Varför?
Jag fyller årVarför?