Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tröttnat men utifrån hur förra lynchningens röster föll och min egen roll.....Menar du att jag måste leta själv?Jag som varit så supernoga den här leken med att tjata om mina teorier om och om igen.
![]()
får jag hänga med er andra nu äntligen?
F5, F5, F5....
Jag har tröttnat men utifrån hur förra lynchningens röster föll och min egen roll.....![]()
Vågar inte ens gå och borsta tänderna.
testa ctr-alt+ pil upp iställetF5, F5, F5....
Tja, har du absolut ingen aning så kan det vara en god ide att lyncha mig. För mig blev möjlig ond listan ganska kort och troligen ond ännu kortare, efter dusten mellan mig och FiaM, se tidigare teoriinlägg.
Jag har en teori om att ulven kan ha röstat på Mirtai, de ville uppenbarligen ha ut LenaH så gärna att de var beredd att offra henne så jag skulle inte hålla någon åt goda hållet pga det.
får ta svaret på det efter vi vunnit för att inte påverka leken
Ja tro fanns det.. sämsta hintaren Ever .. läste du inte mitt senaste inlägg ??? Tydlighet![]()
Jag äter mina fiskbullatNä, jag gick och fodrade fiskbullarna och så detonerade självmordsbombaren sig under tiden.![]()
Jag äter mina fiskbullat![]()
Varför F5? Uppdateringen har ju varit?