Watership Down [Ulvlek!]

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 157
  • Visningar Visningar 68 951
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en teori om att ulven kan ha röstat på Mirtai, de ville uppenbarligen ha ut LenaH så gärna att de var beredd att offra henne så jag skulle inte hålla någon åt goda hållet pga det.

Tja, har du absolut ingen aning så kan det vara en god ide att lyncha mig. För mig blev möjlig ond listan ganska kort och troligen ond ännu kortare, efter dusten mellan mig och FiaM, se tidigare teoriinlägg.

På grund av detta tror jag att Lobelia är magikern så vi lynchar henne imorgon så dör sista ulven. Är hon inte magiker är hon ulv. Så det så!!

Jahapp... Lobelia... Då stryker jag dig från listan också och grubblar över vem som kan vara tvilling och vem som kan vara ulv och vem som kan vara byfåne och vem som kan vara magiker och vem som kan vara siarens ättling. Har jag glömt någon roll nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 426
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 318
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 162
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 780
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilken vagn?
  • Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCIX